خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان قم در دوره تشکیلاتی بسیج دانشجویی
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در جمع دانشجویان دوره تشکیلاتی بسیج دانشجویی قم گفت: دانشجوی بسیجی از ارکان تبیین تشکیلات بسیج است و یک دانشجوی جهادی و ولایی علاقه مند به انقلاب و افسر جنگ نرم نباید خود را از آن جدا بداند.
کد خبر: ۸۹۰۲۰۲۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱

دانشجوی بسیجی از ارکان تبیین تشکیلات بسیج است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار «غلامرضا احمدی» در جمع دانشجویان بسیجی شرکت کننده در دوره تشکیلاتی بسیج دانشجویی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: بسیج با سرنوشت انقلاب سروکار دارد و خداوند به امام راحل بسیج را تعلیم نمود.

وی افزود: یک وظیفه عمل فردی بسیجیان است ویک وظیفه هم مطالبه از مسئولین و اینکه از مسئول رده در سپاه استان مطالبه گری نمایید.

یادآور می شود: دوره تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان قم با حضور 80 نفر از اعضای شورای بسیج دانشجویی چهار حوزه و پنج پایگاه طی روزهای پنجشنبه و جمعه 19 و 20 مرداد در روستای قاهان برگزار شد.

برگزاری 6 کارگاه با موضوع کار تشکیلاتی و چالش های آن، مسئله نفوذ، گفتمان ولایت، تربیت و آموزش و برنامه های درون گروهی از ویژگی های این دوره بود که به همت ناحیه بسیج دانشجویی و با هدف توانمند سازی تشکیلاتی و شناخت فعالیت مجموعه بسیج ویژه کادر اجرایی حوزه ها و پایگاه های ناحیه برگزار گردید.


ارسال نظرات