خبرهای داغ:
یادواره شهید بی سر محسن حججی به میزبانی سپاه ناحیه قصرشیرین و هیئت فاطمیون رزمندگان، در محل مسجد جامع با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین و مردم شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۰۲۰۵۹
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی در این مراسم اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا یادآور اوج عزت و اقتدار انقلاب اسلامی، آشنایی نوجوانان و جوانان با ارزش های انقلاب و فداکاری های دوران دفاع مقدس است.

 

وی گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران پس از چندین سال هنوز پایدار و مستحکم مانده است به برکت خون شهداست و ما این انقلاب و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران را مدیون خون شهدا هستیم.

 

وی برندگان و فاتحان این انقلاب را شهیدان عنوان کرد و تاکید داشت : این شهیدان  با معرفت و شناختی که نسبت به زمان خود داشتند مسیرخود را انتخاب کردند و به هدف والای خود نیز، رسیدند.

 

فرمانده سپاه قصرشیرین همچنین ترویج فرهنگ اقتدار، ایستادگی و زانو نزدن در مقابل دشمن را از پیام‌های شهید حججی بر شمرد و گفت: تنها راه برون رفت از وضعیت نا به هنجار کشور در همه زمینه‌ها توسعه فرهنگ جهاد و مقاومت در ابعاد مختلف است.

 

وی گفت: نحوه اسارت و شهادت شهید محسن حججی، تداعی کننده اسارت اهل بیت(ع) و به شهادت رساندن ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش در روز عاشوراست.

 

سرهنگ حسنی با بیان این که شهیدان رمز اقتدار، ایستادگی و مقاومت را به ما نشان داده‌اند، گفت: لباس عزت و افتخاری که امروزه بر تن ملت ایران است، مدیون رشادت‌های شهدا و صبر خانواده‌های آنها هستیم.

 

ارسال نظرات