مسئول بسیج کارگری استان گلستان مطرح کرد؛
مسئول سازمان بسیج کارگری استان گلستان با عنوان اینکه اشتغالزایی و رونق تولید از مهمترین موضوعات در تحقق اقتصاد مقاومتی می‌باشد، گفت: بر اساس اصل 44 قانون اساسی اقتصاد مقاومتی به معنای تکیه بر مردم است.
کد خبر: ۸۹۰۲۱۳۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
اشتغالزایی و رونق تولید از مهمترین موضوعات اقتصاد مقاومتی است/اقتصاد مقاومتی به معنای تکیه بر مردم استبه گزارش سازمان بسیج کارگری کشور خبرگزاری بسیج، امیرعلی یعقوبی فر مسئول سازمان بسیج کارگری گلستان با اشاره به  لزوم ورود بسیج با تمام قدرت و توان در عرصه تولید و اشتغال ملی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری، در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، اظهار داشت؛ ایجاد اشتغال برای جوانان و رونق تولید از مهمترین موضوعات اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود:موضوعات مربوط به مقاوم بودن اقتصاد، برون زدایی، برون رفت از وضعیت فعلی و تحرک چرخ تولید وایجاد اشتغال پایدار و لزوم توجه به اقتصاد دانش بنیاد ، عدم وابستگی به نفت وگاز، فرهنگ و روحیه انقلابی و جهادی از جمله موضوعات مورد بحث است .
رئیس سازمان بسیج کارگری گلستان حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی در وضعیت رکود را امری ضروری دانست وخواستار اقدام و عمل جدی در خصوص اقتصاد مقاومتی در استان و کمک به احیای واحدهای صنعتی راکد شد .

یعقوبی فر، فرهنگسازی عمومی جامعه را در راستای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی امری ضروری دانست وایشان افزودند: اقتصاد مقاومتی براساس اصل 44 قانون اساسی تکیه بر مردم است و تخصیص بهینه منابع بر نیازهای اولویت‌دار می‌باشد .

وی خواستارنگاه واقع گرایانه بر اقتصاد و استفاده از آموزش های روز و یافتن الگوهای برتر دردنیا گردید .

رئیس سازمان بسیج کارگری گلستان بیان داشت: تجارت در کشور ما صنعت و اقتصاد را پشتیبانی نمی‌کندو این موضوع پاشنه آشیل اقتصاد ما است .

وی افزود:رفع مشکلات مردم به ویژه بیکاری نیازمند همت مضاعف و حرکت جدی‌تر مدیران اجرایی است و هر گونه کم‌کاری و ضعف در این مسیر قابل تحمل نیست .

وی بیان داشت:باید از همه ظرفیت‌های ملی و استانی برای رفع معضلات تولید و اشتغال در استان استفاده و اقدام کرد .

به گفته رئیس سازمان بسیج کارگری استان گلستان؛ تنها راه‌ برون رفت از وضعیت موجود تلاش هوشمندانه- عالمانه ومجدانه و بهره ‌گیری ازتمام ظرفیتها ، توان و انرژی مسئولان و مردم انقلابی استان است .

یعقوبی فر در موضوع ایثار و شهادت و عمل انقلابی و جهادی با بیان اینکه جامعه کارگری از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون نقش تعیین کننده ای در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایفا کرده است،گفت: در دوران هشت ساله دفاع مقدس هم نقش جامعه کارگری محسوس بوده و بعد از قشر دانش آموزی ، قشرکارگران بیشترین شهید رابه انقلاب مقدس اسلامی تقدیم داشته اند .

به گفته وی به منظور قدردانی از ذره ای ازحمات شهداء وگرامی داشت یاد و خاطره ایشان و خانواده های محترم آنها هر ساله کنگره بزرگداشت شهدای کارگراستان با کمک واحدهای تولیدی استان، برگزار می شود .

رئیس سازمان بسیج کارگری گلستان خاطرنشان کرد: این کنگره بمنظور ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت، بیان حماسه ها و ایثار شهدا، آشنایی جامعه کارگری با اخلاص، تقوا و پاکی شهدا،گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده معظم شهداء و معرفی الگوهای ناب کارگری به جامعه و نسل جوان را مورد تاکید قرار داده است.


ارسال نظرات