خبرهای داغ:
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین از صدور حکم ۱۲ میلیارد ریالی برای عامل قاچاق دخانیات و لوازم خانگی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۲۱۶۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲



محمود احمدی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین  از  صدور حکم 12 میلیارد ریالی برای عامل قاچاق دخانیات و لوازم خانگی در این استان خبر داد.


وی در ادامه افزود: با دریافت گزارش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین در حین گشت زنی با مشکوک شدن به یک خودروی عبوري پس از متوقف ساختن آن در طی بازرسی 1800بسته تنباكو و44990 پاكت انواع سيگار  و19 سرويس 10 پارچه قابلمه  کشف شد.


احمدی خاطرنشان کرد: پرونده  تشکیل شده و جهت رسیدگی به شعبه هفتم رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارزتعزیرات حکومتی شهرستان قزوین ارجاع داده شده است.


این مقام مسئول تصریح کرد:  شعبه با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متهم را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت  در مجموع به پرداخت بیش از     000 000 12000 ریال(دوازده میلیارد ریال)جريمه نقدي در حق دولت محکوم نمود.


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین با تاکید بر بیانات رهبری معظم اظهار کرد: باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری در سال جدید جهت مبارزه با قاچاق و تولید و اشتغال و تاکید بر اینکه پرونده های قاچاق افزایش چشمگیری نسبت به سال قبل داشته تعزیرات حکومتی قزوین با تمام ظرفیت خود و بر اساس موازین قانونی به شدت با این پدیده در حال برخورد می باشد.

1003/ت30/ب



ارسال نظرات
پر بیننده ها