معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی:
معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: پاسداران ولایت با سیلی محکمی ‌داعش را ‌‌سر جایش ‌خواهند نشاند‌.
کد خبر: ۸۹۰۲۱۷۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد تجلایی در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم در اردبیل اظهار داشت: شهدای مدافع حرم و "حججی‌ها" زمینه‌سازان ظهور و قربانی مسیر آمدن یوسف زهرا(س) هستند که با رشادت‌ها و فداکاری‌های خود از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و برای تحقق این حقیقت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: پیروی از مکتب عاشورا هم‌اکنون نیز توسط جوانان کشورمان به عینه دیده می‌شود و شهیدانی همچون حججی‌ها نشان داده‌اند که برای دفاع و حفظ اسلام هیچ ترس و واهمه‌ای از شهادت ندارند و رسیدن به مقام والای شهادت آرزوی آنان است که ما به تربیت چنین جوانانی از تمامی نقاط و مرز و بوم ایران به خود می‌بالیم.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: شهید مدافع حرم حججی عَلَم عزّت، سرافرازی و آزادگی را همچون عاشورائیان کربلا بر تارک قله انسانیت به نمایش گذاشت و چشمان پر صلابت، نگاه مستانه وجه‌اللهی و قامت همچون سرو او در بوستان انتظار، نشان داد که در قاموس شهادت، وحشتی نیست.

تجلایی تصریح کرد: به همین منظور وظیفه‌ای که ما در قبال شهدای والامقام داریم این است که با زنده نگهداشتن یاد و خاطره آن‌ها به تمامی اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ و ایثار دست یابیم و گذشت و فداکاری شهیدان والامقام را به همگان و به ویژه نسل جوان یادآوری کنیم.

وی با اشاره به حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در سوریه نیز بیان کرد: پاسدار ولایت با صلابت و اقتدار خود، چنان سیلی محکمی به داعش نواخت که برق آن، چشم آمریکا و کدخداباوران را کور خواهد کرد و آنان را بر سر جای خود خواهد نشاند.

منیع:تسنیم

ارسال نظرات