شب شعر طنز گلستانه با اجرای ناصر فیض و صابر قديمي و حضور شاعران طنزپرداز با نگاهی به سبک زندگی ایرانی و اسلامی و وقايع روز جامعه در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۲۱۹۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه ۸ و فرهنگسرای گلستان؛ شب شعر طنز «گلستانه» عنوان مجموعه برنامه ای است که با اولویت ادبی، محوریت شعر بویژه شعر طنز و با رویکرد سوژه های اجتماعی، مناسبتی و فصلی برای علاقمندان به حوزه ادبیات و شعر طنز در فرهنگسرای گلستان با اجرای ناصر فیض و صابر قدیمی برگزار می‌شود.
در مراسم این هفته شب شعر طنز «گلستانه» طنزپردازانی چون سیدامیر سادات موسوی، فرامرز ریحان صفت، مهدی استاداحمد، شروین سلیمانی، مهدی فرج الهی و ناهید نوری حضور خواهند داشت.
این شب شعر با حضور میهمان ویژه دکتر اسماعیل امینی روز چهارشنبه 25 تیرماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای گلستان واقع در  نارمک پایین تر از میدان هلال احمر خیابان گلستان برگزار می‌شود.
علاقمندان به بهره مندی از این برنامه می توانند فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۸۱۳۸۰۲ تماس بگیرند.
ارسال نظرات