مصطفی برزگر
در همایش ائمه جماعات مطرح شد؛
امام جمعه دهلران گفت: مساجد با وجود پایگاه های مقاومت بسیج می توانند نقش بسیار خوبی در فعالیت های فرهنگی و تقویت بصیرت جوانان داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۰۲۲۱۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام سید محسن موسوی- امام جمعه دهلران- در همایش ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان دهلران با اشاره به اهمیت مساجد، اظهار کرد: مسجد را ازجمله ابتکارات و معجزات تاریخی اسلام دانست و افزود: این سنگر و پایگاه تجمع مسلمین از صدر اسلام تا کنون معبد و ملجا دل و جان مومنین بوده است.

وی افزود: در تاریخ انقلاب اسلامی ایران مساجد نقش محوری داشتند و تمامی روشنگری ها و برنامه ها در این سنگر انجام شد و در زمان دفاع مقدس نیز محل اعزام رزمندگان به جبهه های حق علیه باطل بود.

امام جمعه دهلران بیان نمود: مسجد پایگاه بزرگ دینی، اعتقادی، سیاسی و انقلابی است که با هر توطئه و فتنه ای مقابله می کند.

وی با اشاره به سخن امام راحل که، مساجد پایگاه اصلی بسیج است، افزود: مساجد با وجود پایگاه های مقاومت بسیج می توانند نقش بسیار خوبی در فعالیت های فرهنگی و تقویت بصیرت جوانان داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه با حضور در مساجد می شود با تهاجم ها مقابله کرد، ابراز داشت: جوانانی همچون شهید حججی از مسجد، اردوهای جهادی که از جمله پایگاه های مذهبی و دینی هستند شروع کردند.

ارسال نظرات