مدیر تامین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه طرح رضوان با هدف كمك به تامین مسكن مددجویان تحت حمایت، اجرا می شود، گفت: خیران آذربایجان شرقی در چهار ماهه امسال در قالب طرح رضوان بیش از 16 میلیارد ریال به مسکن نیازمندان کمک کرده اند.
کد خبر: ۸۹۰۲۲۱۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، ناصر رمضانی با بیان اینکه در چهار ماهه امسال 33 میلیارد ریال برای خرید، ساخت و تعمیر مسکن مددجویان شهری و روستائی هزینه شده است، افزود: از این مبلغ 13 میلیارد ریال از طریق اعتبارات دولتی و سه میلیارد ریال نیز از محل مشارکت های مردمی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در چهار ماهه امسال برای 20 خانوار شهری فاقد مسکن با هزینه ای بیش از چهار میلیارد ریال مسکن مناسب ساخت و خریداری شده است، گفت: اکنون 30 واحد مسکونی مددجویان شهری در حال ساخت است که پس از تکمیل به آنان تحویل داده می شود.

مدیر تامین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد استان با اعلام اینکه 75 واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت در حال تعمیر و یا ساخت فضای جانبی است، افزود: در چهار ماهه امسال 440 مسکن مددجویی و فضاهای جانبی آنها با هزینه پنج میلیارد ریال تعمیر و بازسازی شده است.

رمضانی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار واحد مسکونی مددجویان روستائی ساخت و 140 واحد نیز در حال اجرا است.

مدیر تامین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد استان، تعمير و بازسازي مسکن مددجويان، ساخت سرويس بهداشتي، پرداخت وام مسکن، بهسازی منازل مددجویان ساکن روستا و مناطق محروم را از ديگر اقدامات این نهاد عنوان کرد و افزود: تامین سرپناه برای مددجویان یكی از اولویت های مهم كمیته امداد استان است.

وی با اشاره به اینکه ارتقای سطح کیفی ساختمان‌ها، رعایت اصول فنی، تهیه نقشه مناسب و نظارت دقیق بر مراحل ساخت منازل مددجویی از جمله مواردی است که با دقت اجرا می‌شود، افزود: ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان یکی از مهمترین دغدغه‌های کمیته امداد است تا خانواده‌های فاقد مسکن مناسب از سرپناهی مستحکم و مقاوم بهره‌مند شوند.

رمضانی با بیان اینکه در سال گذشته 664 واحد مسکونی با هزینه بیش از 66 میلیارد ریال برای مددجویان شهری و روستائی ساخت و یا خریداری شد،گفت: در سال گذشته همچنین سه هزار و 588 واحد مسکونی مددجویان با هزینه 29 میلیارد ریال تعمیر و تکمیل شد.

ارسال نظرات