خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه شهدا را ستارگان پرافتخار انقلاب اسلامی دانست و گفت: درخت تناور انقلاب اسلامی با خون شهدای دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس مستحکم شده است.
کد خبر: ۸۹۰۲۲۲۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه در مراسم تودیع ومعارفه مدیر کانون بسیج فر هنگیان شهرستان که در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد شهدا را ستارگان پرافتخار انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: درخت تناور انقلاب اسلامی با خون شهدای دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس مستحکم شده است وامروز هر وقت شاخه ای از این درخت پژمرده می شود دوباره با خون محسن حججی ها آبیاری ونیرومند تر از قبل می شود.

وی با اشاره به جنایت هولناک داعش اذعان داشت: گروه های تروریستی تربیت شده ی استکبار بخصوص آمریکا هستند اما این جنایتکاران وحامیان آنها باید بدانند خون پاک این شهیدان ریشه ی آنها را خواهد کند.

خبازی در ادامه افزود: سپاه وبسیج مدافع ارزشهای انقلاب اسلامی هستندو همیشه در راه حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی وشهدا و خدمتگزار می با شند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه معلمان را قشر تاثیر گذار در تربیت دانش آموزان دانست وخاطر نشان کرد: معلمان اصلی ترین عامل تربیت در جامعه می باشند ودانش آموزان وسایر افراد جامعه را به سوی ارز شهای انقلاب هدایت می کنند وشهدای عزیز تربیت شده ی همین معلمان انقلابی وصالح هستند.

خبازی در پایان ضمن تقدیر وتشکر از تعامل وهمکاری مسئول آموزش وپرورش شهرستان با بسیج فرهنگیان وبسیج دانش آموزی ثمره این وحدت وهمکاری را تربیت نسلی مومن وانقلابی دانست.

 
 
 

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها