باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در زنجان شناسایی و دستگیری شد.
کد خبر: ۸۹۰۲۲۳۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از شناسایی و دستگیری باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر در زنجان فعالیت داشت خبر داد و گفت: از اعضای این باند بیش از ۱ کیلو گرم هروئین کشف شد .

بابایی افزود: با کار فنی پلیس مشخص شد یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر اهل و ساکن استان البرز قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از کرج به سمت زنجان را دارد که موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با بررسی موضوع دستور بازداشت وی از طریق مراجع قضایی صادر و پلیس اقدامات خود را برای دستگیری این متهم آغاز کرد .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان تصریح کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد این متهم به همراه خانواده خود قصد دارد مواد مخدر را به وسیله دو دستگاه خودروی سمند و پراید منتقل کنند.

بابایی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان با همکاری مشترک با ماموران انتظامی شهرستان ابهر این دو خودرو را در اتوبان زنجان- قزوین متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خاطر نشان کرد : ماموران در بازرسی از این دو خودرو و سرنشینان آن که خانواده متهم بودند مقدار ۸۳۹ گرم هروئین کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان ساخت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

ارسال نظرات