مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز:

انتشار آموزه‌های دینی در فضای مجازی ضروری است

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز تلاش برای انتشار آموزه‌های دینی در فضای مجازی را ضروری دانست.
کد خبر: ۸۹۰۲۲۳۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی نهادینه کردن فرهنگ صحیح بهره‌گیری از فضای مجازی در کشور را ضرورتی انکارناپذیر دانست و گفت: فضای مجازی عرصه‌ای مهم برای توسعه و ترویج مفاهیم ارزشمند دینی و آموزه‌های قرآنی است که دستگاه‌های فرهنگی می‌توانند نقش اثرگذاری در تحقق این مهم ایفا کنند.

انتشار آموزه‌های دینی در فضای مجازی ضروری است

وی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی ویژه روحانیون مبلغ مستقر و بانوان فرهیخته می‌تواند در این زمینه اثرگذار باشد.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه دشمنان در سال‌های اخیر از این فضا برای کمر رنگ کردن ارزش‌ها و آموزه‌های دینی در نسل جوان جامعه استفاده کرده‌اند، گفت: عدم مقابله‌به‌مثل و تلاش برای نهادینه کردن آموزه‌های دینی صدمات روحی و روانی به نسل فعال و کارآمد جامعه وارد خواهد کرد.

حجت‌الاسلام مسعودی با تأکید بر اهمیت نقش خانواده در خصوص بهره‌گیری درست از فضای مجازی، گفت: پدران و مادران باید با بر عملکرد فرزندان خود در فضای مجازی کنترل داشته باشند.

وی بابیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی به‌تنهایی نمی‌توانند در این زمینه نفوذ کنند، گفت: مسئولان حوزه اجرایی و خانواده‌ها باید از جوانان محافظت کرده تا تلاش‌های دشمنان در فضای مجازی ناکام بماند.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز تأکید کرد: دین مبین اسلام سرشار از آموزه‌های ارزشمند برای یک زندگی سالم و سعادتمندانه است که تلاش برای انتشار این آموزه‌ها در حوزه فضای مجازی می‌تواند درزمینهٔ هدایت نسل جوان جامعه اثرگذار باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار