مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی لامرد:
رضایی بیان داشت: دولت باید از خود شروع کند و زمینه‌های اشرافی گری را از وزیران و مشاوران خود بزداید و آن‌ها را به کار جهادی در راه پیشبرد اهداف انقلاب به جلو هدایت کند.
کد خبر: ۸۹۰۲۲۷۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس؛ محمد حسین رضایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی لامرد در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اشرافی گری گفت: به نظر بنده دولت باید از خود شروع کند و زمینه‌های اشرافی گری را از وزیران و مشاوران خود بزداید و آن‌ها را به کار جهادی در راه پیشبرد اهداف انقلاب به جلو هدایت کند.

رضایی در خصوص استفاده از توان و ظرفیت داخلی گفت: دولت باید با اتکا به جوانان و بها دادن به آنان فضای توانستن را در جوانان به وجود آورد و به سرمایه‌گذاران داخلی کمک کند تا آن‌ها با اطمینان کافی بتوانند سرمایه‌گذاری کنند.

وی بر فرهنگ‌سازی حقوق متعارف تأکید و افزود: دولتمردان باید حقوق‌های متعادل با کار دریافت کنند و این را به جامعه و کارکنان خود نیز نشان دهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی لامرد افزود: در مبارزه با سیستم نوکینزی حاکم بر کشور در دستگاه‌های بانکی که با نظام ما سازگار نیست و زیان‌های فراوان را به کشور وارد کرده است، درصورتی‌که بانک‌های ما سود کم (هزینه نگهداری پول) را فقط دریافت کنند مردم پول‌هایشان را در کار ریخته و از بانک‌ها خارج می‌کنند به این صورت اقتصاد کشور پویا و اشتغال‌زایی زیاد می‌شود.

وی تصریح کرد: در این صورت دولت باید فقط با قاچاق‌ مبارزه کند و گمرکی را بالابرده تا سرمایه‌های ملی فروش رفته و ریسک کار کردن و سرعت بازگشت سرمایه کاهش یابد.
ارسال نظرات