عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور مطرح کرد:
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور بابیان اینکه منصب مدیریتی در نظام اسلامی فرصت و امانتی برای خدمت است نه ثروت‌اندوزی افزود: امیدواریم مدیران نجومی بگیر و رفاه‌طلب در دولت جدید جایی نداشته باشند.
کد خبر: ۸۹۰۲۲۹۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
 به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، دانش میر با تأکید بر اینکه بهبود وضع معیشت مردم و رونق اقتصاد باید اولویت دولت جدید باشد به توصیه‌های مقام معظم رهبری در جلسه تنفیذ حکم ریاست جمهوری به دولت‌مردان اشاره کرد و گفت: این توصیه‌ها بر اساس آگاهی و شناخت دقیق رهبری از اوضاع کشور و دلسوزی پدرانه که نسبت به همه دولت‌ها داشتند و دارند نشأت می‌گیرد و مسئولین نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشند.

وی بابیان اینکه نقشه راه دولت باید بر اساس این توصیه‌ها ترسیم شود بر لزوم توجه همه مسئولین به این توصیه‌های ۱۵ گانه تأکید کرد و اظهار داشت: توجه جدی به اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال، استفاده از نیروهای جوان و انقلابی و کارآمد، ضرورت برخورد مقتدرانه با دشمنان و بهبود روابط بین‌الملل ازجمله مهم‌ترین این توصیه‌ها بود.

دانش میر بابیان اینکه دولت و رئیس‌جمهور باید مسئولینی را برای خدمت به مردم انتخاب کنند که کارآمد، انقلابی و دارای روحیه مدیریت جهادی باشند افزود: از مسئولینی که از همان اول به جایگاهی که برای خدمت به مردم و رفع مشکلات کشور به آن‌ها امانت سپرده‌شده برای ثروت‌اندوزی استفاده می‌کنند، نمی‌توان توقع خدمت و حل مشکلات را داشت.

این فعال دانشجویی با انتقاد از اینکه در دولت قبل شاهد این بودیم که دختر وزیری که به واردات کالا مشهور بود مظلوم خوانده می‌شد و هرروز فیش‌های حقوق نجومی از برخی مدیران منتشر می‌شد تصریح کرد: چنین مواردی در نظام اسلامی پسندیده نیست و در حقیقت منصب مدیریتی در نظام اسلامی برای خدمت به مردم و انقلاب است نه ثروت‌اندوزی.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور بابیان اینکه چنین مدیرانی و رویه آن‌ها با آرمان‌های انقلاب فاصله جدی دارد تصریح کرد: امیدواریم دولت جدید از گذشته درس گرفته باشد و شاهد حضور مدیرانی نجومی بگیر، ثروت‌اندوز و رفاه‌طلب در دولت جدید نباشیم.

میر در این راستا بر ضرورت انتشار لیست اموال و دارایی‌ها اعضای کابینه دولت تأکید کرد و بیان داشت: در جامعه اسلامی این حق مردم است که بدانند میزان ثروت و دارایی مسئولین آن‌ها پس از پایان دوره مسئولیتشان چه تغییری کرده است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان شفافیت را ازجمله مطالبات اصلی جامعه دانشجویی دانست و خاطرنشان کرد: قراردادهایی نظیر IPC و FATF و سند 2030 که امنیت و استقلال کشور را تهدید می‌کردند در دولت قبل به‌طور محرمانه و مخفیانه تصویب و تا حدودی اجرا شدند؛ و شاهد این بودیم که هر بار اعتراضی به این موارد صورت می‌گرفت، برای به حاشیه رانده شدن چنین مسائل مهمی موضوعاتی نظیر کنسرت‌ها بیان می‌شد که ضرورت دارد مسئولین کشور در این‌چنین قضایایی رویه خود را عوض کنند.

این فعال دانشجویی در ادامه با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی و تأثیر آن، اذعان داشت: شهادت این جوان جهادگر بسیجی در زمانی که اقدام برخی نمایندگان در مجلس عزت و آبروی کشور را در سطح جهان خدشه‌دار کرده بود باعث شد بار دیگر عزت و صلابت جوانان ایرانی مورد توجه جهان قرار گیرد و امیدواریم مسئولین عزتمندی را از این شهید عزیز و مظلوم بیاموزند.

وی در پایان با اشاره به سخنان شهید حججی درباره اردوها جهادی مبنی بر اینکه این اردوها فرصتی برای خداشناسی و خودسازی است به مسئولین توصیه کرد چند روزی با حضور در بین محرومین از این فرصت خودسازی و خداشناسی بهره ببرند.

ارسال نظرات