کارگردان بسیجی کشورمان در گفتگو با «بسیج»:
مرادیان گفت: از مرحوم سلحشور تا الان اگر کسی در این حوزه ها کار کرده با حمایت بسیج و سپاه بوده نمی شود گفت وزارت خانه ای برای این موضوع تلاش کرده ولی ساز و کار تشکیلاتی هنوز ندارد.
کد خبر: ۸۹۰۲۳۱۵
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
داود مرادیان کارگردان و مستند ساز بسیجی کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: هر فیلمی که در حوزه های مورد اهتمام مقام معظم رهبری در مورد سوژه ها و فیلم نامه های قرآنی و سبک زندگی اهل بیت و شهدا محور و در مورد انقلاب و دفاع مقدس بوده اند با حمایت بسیج و سپاه ساخته شده است.

وی افزود: از مرحوم سلحشور تا الان اگر کسی در این حوزه ها کار کرده با حمایت بسیج و سپاه بوده نمی شود گفت وزارت خانه ای برای این موضوع تلاش کرده ولی ساز و کار تشکیلاتی هنوز ندارد. ما به این مسئله نیاز داریم که نگرانی رانتی هم ایجاد نکند و سیال باشد تیم ها بتوانند ورود و خروج و بررسی کنند و یک شفافیت عمیقی در نوع تولیدات وجود داشته باشد.

کارگردان بسیجی کشورمان با بیان اینکه ما الان نه مسئله سوژه داریم و نه بودجه تاکید کرد: بلکه مشکل تخصیص بودجه داریم الان بسیج و سپاه از مراکز مختلف حمایت می کنند ولی اگر نوع تخصیص بودجه ها شفاف باشد به سالم تر شدن فضا کمک می کند و به این ترتیب منویات رهبری عمل می شود و از خیلی از جوانان شهرستانی حمایت شده و به کار گرفته می شوند. انصافا بسیج خیلی خوب از این قضیه حمایت کرده است من بسیج و سپاه خصوصا بسیج را قلب رهبری و نور چشم ایشان می دانم.

ارسال نظرات