خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد قزوین:

همایش آزادگان استان قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد قزوین گفت: همزمان با بیست و هفتمین سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، همایش آزادگان استان قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۲۳۴۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همایش آزادگان، 26 مرداد ماه با حضور بیش از 600 آزاده سرافراز استان قزوین و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.
وی گفت: به همین مناسبت نمایشگاهی از تصاویر ورود آزادگان در شهرهای مختلف استان قزوین که سال 69 به میهن اسلامی بازگشتند در معرض دید مردم قرار خواهد گرفت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: این نمایشگاه‌ها در پل گالری شهید بابایی، گلزار شهدای شهر قزوین و در شهرستان‌های استان قزوین برپا خواهد شد.
این مسوول گفت: دیدار از آزادگان سراسر استان و خانواده محترم آنها با حضور کارکنان دستگاه‌های مختلف اداری نیز برگزار می‌شود.
وی افزود: همچنین دستگاه‌های دولتی که دارای کارمند آزاده می‌باشند در این ایام ضمن برپایی مراسمی از ایثار و از خودگذشتگی آنها تجلیل به عمل خواهد آمد.
حقایق‌پور گفت: استان قزوین با تقدیم 665 آزاده در طول دفاع مقدس از جمله سید آزادگان شهید حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد و سیدالاسرا شهید سرلشگر خلبان شهید حسین لشگری، نقش خود را در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایفا کرده است.
وی با بیان اینکه امروز پاسداری از ایثار و مقاومت آزادگان از مهمترین وظایف ما است، افزود: باید خاطرات این قشر معظم جامعه به نسل امروز و آینده انتقال یابد تا بیشتر با ایثارگری‌های آنها آشنا شوند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: امروز وظیفه‌ی سنگین بر دوش آزادگان است که به درج خاطرات خود بپردازند و باید دستگاه‌های مرتبط نیز نسبت به تولید آثار فاخر در این زمینه همت گمارند.
حقایق‌پور افزود: همچنین می‌بایستی همه مسوولان دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی با بهره‌گیری از حضور و بیان سرگذشت آزادگان در دوران اسارت، سیره و روش زندگی آنان را به نسل جوان منتقل نماید

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار