خبرهای داغ:
خدمت رسانی اردوهای جهادی در مناطق محروم استان قزوین ادامه دارد؛
اردوهای جهادی دانشجویان در مناطق محروم که با همت بسیج دانشجویی و دانشگاه‌های مختلف سطح استان و با حضور جمع بسیاری از دانشجویان رشته‌های مختلف در استان قزوین در حال اجرا است.
کد خبر: ۸۹۰۲۳۵۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اردوهای جهادی دانشجویان در مناطق محروم که با همت بسیج دانشجویی و دانشگاه‌های مختلف سطح استان و با حضور جمع بسیاری از دانشجویان رشته‌های مختلف در استان قزوین در حال اجرا است.

همه ساله گروه‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی قزوین به روستاهای محروم برای خدمت‌رسانی به ساکنین اعزام می‌شوند
.

پزشکان و دانشجویانی که از تخصص و توانشان برای خدمت‌رسانی به مردم شهر و دیارشان استفاده می‌کنند. آن هم در این ایامی که معمولا بسیاری از آدم‌ها سرگرم مسافرت‌ها و تفریحاتشان هستند


گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی در قالب
۳ گروه با حضور ۱۲۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه از 9 الی 26 مردادماه سال جاری در این اردو شرکت می‌کنند که دانشجویان جهادی" شکوفه‌های سیب" اولین تیم جهادی پزشکی را تشکیل می‌دهند.

این تیم از دانشجویان جهادگر پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در زمینه پزشکی به مردم مناطق محروم از 9 الی 13 مردادماه به مدت 5 روز در 18روستای همجوار مناطق الموت غربی با مرکزیت دهستان دستجرد سفلی به مردم منطقه خدماتی از جمله دندانپزشكي،پزشکی،مامایی،علوم آزمایشگاهی و بهداشت محیط خدمات رایگان ارائه دادند.

همچنین دومین گروه از این دانشگاه با عنوان "خادم المهدی” ویژه فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی قزوین از 14 تا 18مردادماه برگزار شد پزشکان جهادگر مطب خود را تعطیل کرده و برای ارائه خدمات رایگان در مناطق محروم الموت مشغول به فعالیت شدند.

آخرین گروه از جهادگران دانشگاه علوم پزشکی ویژه برادران با عنوان ” گروه بدون مرز” از 21 الی 25 مردادماه در این مناطق در حال انجام فعالیت هستند.

1004/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها