مدیر راهیان نور سپاه و بسیج در گفتگو با «بسیج»:

بسیج متولی اصلی ترویج فرهنگ شهادت در کشور است

حسین زاده گفت: ما کمتر دستگاهی داریم که مثل بسیج با این حجم و با این فضای ستادی عملیاتی این کار را پیگیری کند.
کد خبر: ۸۹۰۲۳۶۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
بسیج متولی اصلی ترویج فرهنگ شهادت در کشور است
روح الله حسین زاده مدیر راهیان نور سپاه و بسیج و مسئول دبیرخانه قرار گاه راهیان نور سپاه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: با توجه به اینکه دستگاه های مختلفی کار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را انجام می دهند بسیج به عنوان متولی فکری و ستادی و هم اجرایی در سطح کشور و چه بسا در سطح بین الملل این حوزه را دنبال می کند.

وی افزود: ما کمتر دستگاهی داریم که مثل بسیج با این حجم و با این فضای ستادی عملیاتی این کار را پیگیری کند. دستگاه هایی مثل شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا مجلس و همه اینها شاید به عنوانی سیاست گذار باشند ولی بسیج به معنای هم سیاست گذار و هم اجرایی و هم مجموعه ای که سیاست های کلان کشور را در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دنبال می کند یکی از متولیان اصلی این موضوع است.

مدیر راهیان نور سپاه و بسیج و مسئول دبیرخانه قرار گاه راهیان نور سپاه تاکید کرد: می توان گفت بخش اعظم این حوزه را بسیج انجام می دهد و با زیر ساخت هایی که در حوزه های مختلف در بسیج است چه اردوهای راهیان نور و چه اردوهای جهادی که منبعث از فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت است فرهنگ خدمت رسانی را شروع کرده و مباحث راهبردی که بسیج برای این حوزه دیده امروز خود را نشان می دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار