در مراسم تجلیل از عوامل برگزار کننده المپیاد ورزشی بسیج مطرح شد:

المپیاد ورزشی بسیج و محلات، پدیده ای نو و بی نظیر در سطح کشور /تجلیل از شهردار و مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری

سرهنگ استادی با اشاره به بی نظیر بودن این المپیاد ورزشی در سطح کشور ،این المپیاد را پدیده ای نو و بی نظیر دانست و افزود 8500 نفر از بسیجیان در 46 رشته ورزشی باهم به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۸۹۰۲۴۲۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، با حضور مسئولین سپاه الغدیر از شهردار و مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به جهت همکاری در برگزاری المپیاد ورزشی بسیج و محلات تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که صبح امروز(سه شنبه) در شهرداری یزد برگزار گردید، معاون اجرایی سپاه الغدیر با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا ی مدافع حرم و مخصوصا "شهید حججی" از زحمات شهردار و مدیر عامل فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در برگزاری المپیاد ورزشی بسیج و محلات، تقدیر و تشکر نمود.

سرهنگ استادی با اشاره به بی نظیر بودن این المپیاد ورزشی در سطح کشور ،این المپیاد را پدیده ای نو و بی نظیر دانست و افزود 8500 نفر از بسیجیان برادر و خواهر استان در 46 رشته ورزشی باهم به رقابت پرداختند.

معاون اجرایی سپاه الغدیر با تاکید بر حمایت سپاه و بسیج در جهت ایجاد فضای نشاط در جامعه گفت: سپاه و بسیج از برنامه هایی که در چارچوب ارزش های اسلامی و در فضایی سالم برگزار گردد حمایت می کند.
وی در ادامه افزود: بسیج و سپاه آمادگی دارد که در سال های آینده همچون سال جاری بتواند برنامه ها ی فرهنگی، ورزشی و.. را با همکاری سایر ارگان ها و ادارات استان برگزار نماید.

در پایان از زحمات "مهندس عظیم زاده" شهردار یزد و "دکتر پیرنیا" مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد و همکارانشان با اهدا لوح تقدیر، قدردانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار