کد خبر: ۸۹۰۲۵۰۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
مسئول سازمان گردشگری، اردویی و راهیان نور سپاه شهدا گفت: این اردوها در شهرستان های نقده و مهاباد و در راستای اهداف اردوهای راهیان نور آغاز شده که به صورت تربیتی – فرهنگی و رزمی بصیرتی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار حسنعلی چراغی گفت: این اردوها در شهرستان های نقده و مهاباد و در راستای اهداف اردوهای راهیان نور آغاز شده که به صورت تربیتی – فرهنگی و رزمی بصیرتی برگزار می شود.

مسئول سازمان گردشگری، اردویی و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد: اردوهای فصل رویش با حضور دانش آموزان به صورت خاکی و آبی برگزار می شود که بخش خاکی آن در اردوگاه شهید امینی مهاباد و بخش آبی در آبهای منطقه سد حسنلوی نقده اجرا می شود.

چراغی با اشاره به اینکه این اردوها شامل سه بخش آمادگی دفاعی، تربیتی بصیرتی و بازدید از یادمانهای شهداست، تصریح کرد: تیراندازی با کمان، عبور از مانع و راپل و نیز جت اسکی و قایق سواری از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای دانش آموزان در این اردوهاست.

وی اظهار کرد: در کنار این فعالیت ها، بازدید از یادمانهای شهدای جنوب استان در شهرستانهای نقده و مهاباد نیز به همراه بیان نکات اخلاقی، تربیتی و بصیرتی توسط مربیان به شرکت کنندگان از جمله برنامه های این اردو است.

مسئول سازمان گردشگری، اردویی و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: یادمانهای شهید امینی و شهید خلبان حیدری در مهاباد و شهید بروجردی نقده که از اولین شهدای ما هستند به همراه راویان برای دانش آموزان روایت گری و از آنها بازدید می کنند.

ارسال نظرات