امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان اظهار داشت: دندان شکن ترین جواب برای مخالفانی که می خواهند تفرقه ایجاد کنند حل مشکلات اقتصادی و امنیتی است
کد خبر: ۸۹۰۲۵۶۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
مولوی عبدالخالق حسین زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رعایت کردن اقتصاد در تامین زندگی نقش مهمی دارد، گفت: هر وقت جلوی اسراف ها گرفته شود و دستاوردهای خود را ضایع نکنیم، می توانیم زندگی خوبی داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور حکم تنفیذ خود را از مقام معظم رهبری دریافت کرده است، افزود: مردم ایران این انتظار را از رئیس جمهور دارند که در زمینه معیشت مردم گام های خوبی بردارد و از ظرفیت های داخلی استفاده کند و مشکلات بیرونی را بعد از رشد اقتصادی کشور حل کند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ وحدت و تحمل سخن مخالف اظهار داشت: دندان شکن ترین جواب برای مخالفانی که می خواهند تفرقه ایجاد کنند این است که قوه مجریه مشکلات ملت را در زمینه اقتصادی و امنیتی حل کند.
امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان با اشاره به اینکه ما باید در حفظ نظام و اسلام خود تلاش کنیم، تصریح کرد: اگر ناامنی در کشور باشد قطعا زور و مخالفت در فریب کاران بیشتر می شود و در حفظ وحدت باید به مذاهب و اعتقادات همدیگر احترام بگذاریم.
وی با اشاره به اینکه دنیای اسلامی یک دنیای گفتمان است و می توان با تعامل با جهان مشکلات ایران را حل کرد، اذعان داشت: به خط قرمز های خود توجه بشتری داشته باشیم و در موضع گیری خود نسبت به استکبار استقامت نشان دهیم.
مولوی حسین زهی با توجه به اینکه مسئولین ایران باید در زمینه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعالیت بیشتری داشته باشند، خاطر نشان کرد: با تعامل با جهان می توانیم صلابت خود را در مقابل زورگویان حفظ کنیم.
ارسال نظرات