امام‌جمعه اهل سنت شهرستان هامون عنوان کرد: مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی راهگشای مشکلات جامعه و برون رفت از وضعیت فعلی است
کد خبر: ۸۹۰۲۵۷۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱
مولوی عبدالله حسن زهی در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا؛ ابراز کرد: اگر سخنان و بیانات مقام معظم رهبری سرلوحه کاری همه به ویژه مسولان قرار گیرد و هر کس در حد توان خود در این راه گام بردارد به طور حتم امروز مشکلی در سطح کشور وجود نداشت.
مولوی حسن زهی تصریح کرد: الحمدالله ایران اسلامی از وجود رهبری حکیم، بصیر و دانا بهره مند است به طوری که تمامی بیانات و سخنان ایشان ارزشمند و سرشار از حکمت و تدبر است.
وی افزود: مقام معظم رهبری بارها بر مدیریت جهادی و ابتکار در مدیریت تاکید فرموده اند که در این راستا اگر مسولان کشور با مدیریت جهادی و ابتکار در این راه گام بردارند وضعیت کشور کاملا با وضعیت فعلی تفاوت خواخد داشت چرا که هر کس در حد توان خود به فکر رفع مشکلات مردم در جامعه خواهد بود.
امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون خاطرنشان کرد: مسولان بدانند فرصت مسولیت محدود و کوتاه و روزی به پایان خواهد رسید اما سعی کنند از این فرصت به دست آمده کمال استفاده را بهره برند و در راستای اعتلای فرهنگ اسلام و رفع مشکلات جامعه تلاش کنند تا پس از پایان عمر کاری خود بدون عذاب وجدان و با خاطری آسوده و رضایتمند باشند.
وی با عنوان اینکه بهبود معیشت مردم باید در اولویت قرار گیرد، بیان کرد: سالهاست مقام معظم رهبری به شدت بر بحث اقتصاد مقاومتی تاکید دارند چرا که کلید مشکلات اقتصادی در این نسخه شفابخش قرار دارد.
مولوی حسن زهی اظهار کرد: با تکیه بر اقتصاد مقاومتی می توان به راحتی تحریم ها را به فرصتی ارزشمند برای خود تبدیل کرد و با جلوگیری از واردات بی رویه و توسعه فعالیت های اقتصادی در کشور زمینه های اشتغال جوانان بسیاری را فراهم آورد.
وی تاکید کرد: تعامل گسترده با دنیا و ایستادگی مقابل سلطه طلبان همانند همیشه در دستور کار مسولان باید قرار گیرد چرا که ایران اسلامی همیشه با کشورهای دیگر در تعامل قرار دارد اما هیچ گاه زیربار ظلم و ستم اجانب نخواهد رفت.

ارسال نظرات