خبرهای داغ:
مربی تیم وشو خواهران بسیجی سپاه ناحیه ملایر خبر داد
مربی تیم وشو خواهران بسیجی سپاه ناحیه ملایر گفت: تیم وشوو خواهران بسیجی سپاه ناحیه ملایر در مسابقات کشوری که در قم برگزار شد در بخش تالو با دریافت 4 مدال رنگارنگ به ملایر برگشت.
کد خبر: ۸۹۰۲۵۷۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
کسب 4 مدال توسط تیم وشوو خواهران بسیجی ملایر در مسابقات کشوری
سیما بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: تیم وشوو خواهران بسیجی سپاه ناحیه ملایر که در مسابقات کشوری در قم شرکت کرده بود در بخش تالو با دریافت چهار مدال رنگارنگ به ملایر برگشت .

وی با بیان اینکه سطح مسابقات بالا بود، افزود: در این دوره از مسابقات اعضای تیم ملی وشوو کشور هم در مسابقات حضور داشتند.

مربی تیم وشو خواهران بسیجی سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه این مسابقات در خانه وشوو استان قم برگزار شد، ابراز داشت: در این دوره از مسابقات که نسبت به دوره قبل با کثرت شرکت کننده روبرو بود، 300 نفر از سراسر کشور حضور داشتند.

وی با اشاره به حضور جدی خود طی 6 سال در وشوو گفت: از سال 91 هرسال در مسابقات کشوری مقام‌های دوم و سوم را کسب کرده‌ام و از مسئولین تقاضای فراهم کردن بستر و کمک در این رشته را دارم.

بهرامی با اشاره به کسب مقام اول خود و با بیان اینکه تیم اعزامی برای اولین بار بود که در چنین مسابقاتی در سطح کشور شرکت می کردند، خاطرنشان کرد: در این مسابقات لیلا محمدی مقام اول، زهرا زند بابارییسی مقام دوم و شقایق اسدی مقام سوم را در بین تیم‌های اعزامی از سراسر کشور کسب کردند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات