امام جمعه ابرکوه:

وارد کردن سپاه در لیست تحریم ها، نوعى جنگ عليه نظام است

امام جمعه ابرکوه گفت: شخصیت های حقیقی و حقوقی کشور خصوصاً نخبگان و خواص، هوشمندانه با توطئه اختلاف افکنی دشمن در داخل، مقابله کنند، که امنیت و اقتدار ایران را نشانه رفته اند.
کد خبر: ۸۹۰۲۵۷۹
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان، در خصوص مصوبه مجلس در تقابل با عهد شکنی های امریکا اظهار کرد: چون اینها زبان منطق نمی فهمند باید با زبان خودشان وارد عمل شد و مصوبه مجلس پاد زهر تحريم هاى جديد آمريكا است.

هدف آمریکا سلطه مجدد بر ملت ايران است
حجت الاسلام حسینی افزود: در حالیکه اتحادیه اروپا و امریکا بارها بر پایبندی ایران بر برجام تأکید کرده اند؛ اما ترامپ بی تجربه با تحريم‌ های موشك هاى بالستيك، تروريسم، تسليحاتى، حقوق بشرى و قرار دادن سپاه در رديف گروه‌هاى تروريستى می خواهد بار دیگر در عرصه میدانی زورآزمایی می کند.

امام جمعه ابرکوه خاطر نشان کرد: گستردگى تحريم ‌هاى جديد، به ‌گونه ‌اى است كه برخى از آن با عنوان «مادر تحريم‌ ها» و «سياه‌ چاله تحريم» ياد مى‌كنند.

وی با تأکید بر اینکه هدف آمریکایی ها از اين تحريم‌ ها، سلطه مجدد بر ملت ايران است، گفت: آنها با وضع قانون جديد، سپاه و بسیج را كه يكى از عوامل اصلى اقتدار جمهورى اسلامى و ملت ايران است، هدف قرار داده‌ اند و می خواهند با خوارکردن آنها در چشم مردم، موانع رسیدن به هدفشان را از سر راه بردارند.

وارد کردن سپاه در لیست تحریم ها، نوعى آرايش جنگى عليه نظام است
حسینی تأکید کرد: در شرایط حساس کنونی که دشمن با ایجاد اختلافات داخلی، امنیت و اقتدار ایران را نشانه رفته است؛ شخصيت‌ هاى حقيقى و حقوقى، كشورى و لشكرى و رسانه‌هاى كشور به‌ ويژه نخبگان و خواص بايد به مقابله هوشمندانه با اين توطئه ‌ها و فتنه ‌انگيزى ‌ها بپردازند و زمينه ‌هاى وحدت، همدلى و انسجام را بيش از پيش در داخل كشور فراهم سازند.

وی تصریح کرد: در تحريم‌ هاى جديد آمريكا به‌ صراحت از سپاه پاسداران نام برده است و تلاش در ايجاد قطب ‌بندى‌ هاى در جامعه ايران دارد، که اين اقدام به ‌مثابه نوعى آرايش جنگى عليه كليت نظام است.

امام جمعه ابرکوه بیان کرد: لذا عدم بزرگنمايى موضوع سپاه در تحريم ‌هاى آمريكا از يك‌ طرف و حمايت عمومى از ساير نهادهاى كشور كه تحت فشار تحريم های آمريكا قرار دارند از طرف ديگر، چیزی است که مسئولین و مجلسیان باید در قبال آن هوشیار باشند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار