وقتی ایده های کوچک در خانواده به کمک تحقق اقتصادمقاومتی می آید وخانم هایی بصورت فعال می درخشند، تا پا به پای مردها درعرصه جهادی اقتصاد کمک کنند.
کد خبر: ۸۹۰۲۵۸۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از یزد ، کلاس آموزش خشک کردن میوه و سبزیجات در پایگاه عصمتیه حوزه فاطمیه ناحیه ثارالله یزد برگزار شد.

"جواد دهقانی" مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله ضمن بازدید ازاین کلاس عنوان کرد: امروزه وقتی ایده های کوچک در خانواده نقش تحقق اقتصاد مقاومتی می گیرد وخانم هایی که همیشه در برنامه های بسیج بصورت فعال می درخشند تا پا به پای مردها درعرصه جهادی اقتصاد کمک کنند، ازبرگزاری چنین کلاسها سرمنشاء می گیرد.

وی در ادامه ضمن عرض خسته نباشید به مربی وکارآموزان بسیجی ،از فرمانده این پایگاه تقدیر و تشکر به عمل آورد و در مورد شعار سال (اقتصاد مقاومتی ،اشتقال و تولید )نکاتی را برای بسیجیان بیان کرد.

وی نسبت به برگزاری این کلاس ها گفت: شما بسیجیان ، می توانید با استفاده از این کلاسها و با پشتکار و تلاش در طرحهای اقتصاد مقاومتی برای خود و چندین نفردیگر ایجاد اشتغال و کسب درآمد داشته باشید و معاونت بسیج سازندگی ناحیه ثارالله از طرحهای اقتصاد مقاومتی شما حمایت می کند و تا جایی که مقدور باشد ازهر گونه کمک دریغ نمی کند .

دهقانی در ادامه به خبرنگاربسیج گفت: در این کلاس حدود بیست نفر از خواهران بسیجی حضور داشتند که از برگزاری این کلاس خیلی راضی هستند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله در پایان خاطر نشان کرد: این کلاس با مربیگری "وحید قافی" یکی ازستارگان فعال عرصه اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است و چگونگی خشک کردن انواع میوها و سبزیجات بطور صنعتی و سنتی، چگونگی مقابله با فاسد شدن میوه ها و محل های مناسب برای خشک کردن انواع میوها را به این خواهران بسیجی آموزش و مشاوره می دهد.

ارسال نظرات