پژوهشکده راهبردی اقتصاد مقاومتی شهید علی یزدانی برای اولین با در سیستان و بلوچستان دوره ارشد مدیریت اجرایی (MBA) و دکتری مدیریت اجرایی (DBA) را برگزار می کند
کد خبر: ۸۹۰۲۵۸۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان، برای اولین بار در استان سیستان و بلوچستان پژوهشکده راهبردی اقتصاد مقاومتی شهید علی یزدانی دوره ارشد مدیریت اجرایی (MBA) و دکتری مدیریت اجرایی (DBA) را جهت پرورش و تربیت مدیران استانی برگزار می کند.
گفتنی است این دوره ها با بهره گیری از برترین اساتید کشوری و مشاوران هولدینگ های صنعتی در زمینه مدیریت و صنایع و با ارائه مدرک معتبر از وزارت علوم برگزار خواهد شد.
علاقمندان مب توانند با در دست داشتن مدرک کارشناسی کلیه رشته ها ( برای MBA) و کارشناسی ارشد یا معادل آن (برای DBA) برای ثبت نام مراجعه نمایند.
مدت زمان این دورها 6ماه الی یک سال در نظر گرفته شده و زمان برگزاری کلاس ها آخر هفته ها از ساعت 8 صبح الی18 عصر می باشد.
افراد علاقه مند می توانند جهت مشاوره تلفنی : 09158492742 مهندس سید علی تحویلی ( از ساعت 11 الی 20 ) همه روزه و مشاوره حضوری زاهدان – خیابان بزرگمهر – حدفاصل دهکده المپیک و خوابگاه امام رضا(ع) – مجتمع اداری 16 آذر( ناحیه بسیج دانشجویی استان س و ب )  به پژوهشکده راهبردی اقتصاد مقاومتی شهید علی یزدانی مراجعه نمایند.
با توجه به محدودیت زمان ثبت نام مشخص و سقف کلاس اولویت با افرادی هستند که در زودتر ثبت نام نمایند.
ارسال نظرات