خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: بیشتر نیروهای در حال جستجو، افراد عادی هستند که با تجهیزاتی مانند بیل و کلنگ در حال یافتن پیکر سومین جان باخته سیل هفته گذشته هستند.
کد خبر: ۸۹۰۲۵۸۹
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری کل گلستان، هادی هاشمیان در حاشیه بازدید از دهنه زرین‌گل علی‌آبادکتول به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار کرد: این پرونده به منظور بررسی کارشناسی علل بروز این حادثه  و رسیدگی به تخلفات احتمالی مدیران دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است .
وی با بیان اینکه از دادستان علی‌آبادکتول خواسته‌ایم، نظر کارشناسان اهل فن را اخذ کنند، خاطرنشان کرد: با  مدیران دستگاه‌های اجرایی که تخلف یا سهل‌انگاری آنها سبب بروز خسارت سنگین مالی و جانی در این شهرستان شده است، برخورد قانونی می‌کنیم.
رئیس کل دادگستری گلستان از روند  جستجوی پیکر مفقود حادثه سیل هم انتقاد کرد و گفت: بازدید میدانی ما حاکی از آن است که تجهیزات و نیروهای متخصص در این بخش  به کارگیری نشده و همین امر نیز  یافتن پیکر یکی از سه جان باخته ی این حادثه را طولانی کرده است.
رئیس کل دادگستری گلستان افزود: بیشتر نیروهای در حال جستجو، افراد عادی هستند که با تجهیزاتی مانند بیل و کلنگ در حال یافتن پیکر سومین جان باخته سیل هفته گذشته هستند.
بر اثر بارش شدید باران روزهای پنج‌شنبه و جمعه در شرق گلستان و  جاری شدن سیل، یک خانواده سه نفره اهل خان‌بین در دهنه زرین‌گل علی‌آبادکتول دچار حادثه شدند که پیکر دو نفر پیدا شد اما تجسس برای یافتن جسد نفر سوم همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها