مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: در بحث پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر آموزش خانواده‌ها و شناخت آسیب‌ها می‌تواند موثر باشد.
کد خبر: ۸۹۰۲۵۹۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ خدا نظر دریکوند امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن جلسات آموزش و پرورش لرستان برگزار شد با بیان اینکه ریشه بسیاری از مشکلات فرهنگی است، اظهارداشت: کارهای فرهنگی می‌تواند تاثیر گذار باشد و در بحث پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر آموزش خانواده‌ها و شناخت آسیب‌ها می‌تواند موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم سهم هر دستگاه اجرایی مشخص شود تا بتوانیم کار را پیش ببریم؛ افزود: در حوزه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر سردار مویدی قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر و معاونان ستاد کمک‌های خوبی به ساتان لرستان کردند و امیدواریم این حمایت‌ها مستمر شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان با بیان اینکه در بحث پیشگیری از اعتیاد ابهام وجود دارد و بعضا موازی کاری در این حوزه انجام می‌شود، عنوان کرد: بنابراین درخواست می‌شود دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود را به دبیر خانه اعلام کنند تا از موازی کاری جلوگیری شود.

وی بیان کرد: هر دستگاه اجرایی در هر شهرستان برنامه‌های حوزه پیشگیری از اعتیاد را اعلام کند تا وظایف مشخص شود.

دریکوند تصریح کرد: در بحث پشیگیری از اعتیاد در پایان هر سال خیلی متوجه ضعف و قوت‌ها نمی‌شدیم اگر هماهنگی انجام شود مشخص می‌شود که چه کارهایی می‌خواهیم انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات