مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهداء(ع):
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با سرهنگ اصغری فرمانده و حجت الاسلام علی نظری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورامین دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۸۹۰۲۶۳۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام مختار نظری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء(ع)استان تهران در این دیدار با اشاره به وظيفه خطير روحانيت در جهت ادامه راه شهدا ابراز داشت: وظيفه و تكليف در هر دوره اي ثابت است و اقتضای شرايط و زمان موجب تغيير در جنس تكليف مي شود که بايد در اين خصوص شرايط را درك نموده و به اقتضاي آن، نسبت به انجام وظايف اقدام نماييم و بدين وسيله عزّت و آبروي بدست آمده را قدر بدانيم و نسبت به صيانت و استمرار راه شهدا كوشا باشيم.

وی درمورد پیگیری گروه سیره پژوهش شهدای روحانی شهرستان ورامین بیان داشت:   شهرستان ورامین گروه قوی و استواری دارد و نسبت به جمع آوری مطالب وخاطرات شهدای روحانی تلاش و جدیت داشته است. وی اظهار امیدواری کرد: هرچه زودترکار گردآوری خاطرات، آثار و تاریخ شفاهی شهدای روحانی به اتمام برسد.

 نظری افزود: ورامین پتانسیل بالایی در چاپ کتاب شهدای روحانی خود را دارد و بیشترین شهید روحانی بعد از استان تهران متعلق به قیام ۱۵ خرداد ورامین است.

سرهنگ اصغری فرمانده سپاه ورامین نیز گفت: روحانیون در جبهه‌های جنگ از فرماندهی لشکر تا صافکار، تک تیرانداز، فیلمبردار و یا غواص نقش داشته اند و این حضور و پیشتازی در مقام عمل بیشترین تاثیر را در گفتار روحانیت در دوران دفاع مقدس داشته است.

وی بقای جمهوری اسلامی ایران را به واسطه وجود شهادت و فرهنگ شهادت عنوان کرد و اظهار داشت: اگر فرهنگ شهادت نبود در دو دهه گذشته دشمنان و ابرقدرت‌ها    جمهوری اسلامی را بلعیده بودند و این به خاطر ابهت و کاربرد فرهنگ شهادت است.

وی بیان داشت: سپاه دراین کار از هیچ خدمتی دریغ نخواهد کرد وامکاناتی که گروه سیره پژوه لازم داشته باشد در اختیار شان قرار خواهیم داد.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج سپاه قرچک - پاکدشت

 

 

ارسال نظرات