دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت:در بحث اعتبارات با محوریت پیشگیری سال 93 یک میلیارد و 250 میلیون تومان ، سال 94 ، دو میلیارد و 500 میلیون تومان سال 95، دو میلیارد و 500 میلیون تومان تخصیص داده شد، امیدواریم سال 96 این رقم افزایش قابل توجهی داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۰۲۶۴۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، غلامرضا آقامیرزایی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن جلسات آموزش و پرورش لرستان برگزار شد اظهارداشت: امسال به مناسب روز جهانی مبارزه با مواد مخدر هزار و 114 برنامه برگزار شد که این برنامه‌ها 470 هزار مخاطب داشت.

وی با بیان اینکه با افزایش اعتبارات می‌توانیم برنامه‌ها را با محوریت و اولویت پیشگیری به سرانجام برسانیم ، افزود: در بحث اعتبارات با محوریت پیشگیری سال 93 یک میلیارد و 250 میلیون تومان ، سال 94 ، دو میلیارد و 500 میلیون تومان سال 95، دو میلیارد و 500 میلیون تومان تخصیص داده شد، امیدواریم سال 96 این رقم افزایش قابل توجهی داشته باشد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: ساماندهی مرکز ماده 16 و مرکز زنان ، توانمندسازی دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان های خرم‌آباد، بروجرد و دلفان نیز انجام شد و برای امسال نیز توانمندسازی دانش آموزان متوسطه دوم ازنا، دورود، بخش اشترینان، پلدختر، رومشکان، کوهدشت و سلسله را در برنامه داریم که 400 میلیون تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

آقا میرزایی به سفر معاونان ستاد مبارزه با مواد مخدر به شهرستان الیگودرز اشاره کرد و گفت: در این سفر550 میلیون تومان اعتبار برای این شهرستان مصوب شد که این اعتبار خاص شهرستان الیگودرز است.

وی در رابطه با مصوبات سفر وزیر کشور و قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به استان لرستان نیز خاطر نشان کرد: برای اجرای مصوبات این سفر باید بتوانیم حداکثر تا 15 شهریور ماه برنامه‌های خود را تنظیم و به ستاد ارائه دهیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان افزود: 70 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز 20 خانه ورزشی در نظر گرفته شده است که سازمان ورزش و جوانان میتواند جهت تجهیز سالن‌های ورزشی روستایی و پنج سالن شهری اقدام کند.

وی با بیان اینکه 10 میلیون تومان اعتبار برای ارسال پیام‌های فرهنگی در فضای مجازی در نظر گرفته شده است عنوان کرد: 20 میلیون تومان برای تجهیز یک نمایشگاه دائمی در نظر گرفته شده است و 50 میلیون تومان نیز خاص برنامه‌های شهرستان دوره چگنی است.

بیان کرد: برای آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد سربازان 9 پادگان نظامی استان نیز 10 میلیون تومان برای سپاه پاسداران، 10 میلیون تومان برای نیروی انتظامی و 10 میلیون تومان برای ارتش اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات