خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی

اخلاص و معنویت رکن اصلی سپاه و بسیج/رسالت سپاه صیانت از انقلاب

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در جشنواره ماک اشتر آذرشهر با اشاره به اهمیت معنویت در سپاه و بسیج گفت: رکن اصلی سپاه و بسیج اخلاص و معنویت است.
کد خبر: ۸۹۰۲۶۴۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده با بیان اینکه امروز جبهه اصلی مبارز ه با استکبار جبهه جنگ نرم است افزود: باید روز به روز معنویت خود را تقویت کنیم و به آن عمق ببخشیم تا در این عرصه نیز سربلند شویم.

وی حضور بسیج و سپاه را در صحنه ها از عوامل اصلی شکست نقشه های دشمن در براندازی نظام جمهوری اسلامی عنوان و بیان داشت: در هر نقطه ای از کشور که کار عقب افتاده و نقصانی وجود داشته باشد با حضور بسیج و سپاه رفع خواهد شد.

 

گلمحمد زاده با بیان اینکه سپاه و بسیج رسالت بزرگی در کشور دارند، اظهارداشت: صیانت از انقلاب رسالت اصلی سپاه و بسیج در برابر تهدیدهای دشمن است که متناسب با تهدیداها در عرصه های مختلف انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه هنوز پس از پیروزی انقلاب اسلامی در آغاز راهیم، گفت: کار اصلی ما تازه آغاز شده است و باید روز به روز پشتکار خود را زیاد کنیم تا نیروهایی در تراز انقلاب اسلامی را تحویل نظام دهیم.

 

جشنواره مالک اشتر سپاه آذرشهر با تجلیل از بسیجیان و رده های برتر بسیج با حضور معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا در سالن اجتماعات شهرداری آذرشهر برگزار شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها