اعزام سومین کاروان راهیان نور شهرستان سروآباد به مناطق عملیاتی

سومین مرحله از اردوی کاروان های راهیان نور دانش آموزی شهرستان سروآباد با حضور مسئولین به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شد.
کد خبر: ۸۹۰۲۷۴۰
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جانشین سپاه سروآباد گفت: این کاروان شامل 158 نفر از دانش آموزان دختر بسیجی مدارس سطح شهرستان سروآباد است که به مدت 2 روز از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید و زیارت خواهند کرد.
 
سرهنگ سید مرتضی میرآقایی ادامه داد: این کاروان امروز از مناطق عملیاتی بوالحسن و سیران بند بانه بازدید کرده و فردا از مناطق عملیاتی تپه الله اکبر و باشگاه افسران در شهرستان سنندج بازدید خواهند کرد.
 
وی اضافه کرد: آشنایی با رشادت های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نسل های آینده و همچنین نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در جامعه از مهمترین اهداف اعزام کاروان های راهیان نور است.
به گفته وی، شرکت در برنامه های فرهنگی، شرکت در رزمایش شبانه و روایت خاطره های زمان هشت سال جنگ تحمیلی از برنامه هایی است که برای زائرین مناطق عملیاتی در نظر گرفته شده است.
 
شهرستان سروآباد در دوران جنگ تحمیلی 415 شهید گلگون کفن و بیش از 700 جانباز، آزاده و ایثارگر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
 
انتهای پیام/7727

ارسال نظرات