رستمی نسب گفت: کارگاه هایی برای اعضا و خانواده ها مباحث آموزشی و کاربردی را در راستای اصلاح الگوی مصرف برگزار می شود و مصادیقی از الگوی مصرف نیز برای آنها تشریح و بیان می شود.
کد خبر: ۸۹۰۲۷۴۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

عباسعلی رستمی نسب مسئول سازمان بسیج اساتید کرمان و استاد دانشگاه شهید باهنر کرمان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با دغدغه مقام معظم رهبری درباره اصلاح الگوی مصرف و سهم بسیج اساتید در فرهنگ سازی این قضیه اظهار داشت: اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی همواره یکی از دغدغه ها و تاکیدات مقام معظم رهبری به مسئولان و مردم بوده است.

وی با بیان این مطلب افزود: به همین دلیل سازمان بسیج اساتید کرمان هم در این زمینه تلاش های زیادی کرده است که یکی از این موارد برگزاری کارگاه های آموزشی است.

مسئول سازمان بسیج اساتید کرمان ادامه داد: این کارگاه ها برای اعضا و خانواده ها مباحث آموزشی و کاربردی را در راستای اصلاح الگوی مصرف برگزار می شود و مصادیقی از الگوی مصرف نیز برای آنها تشریح و بیان می شود.

رستمی نسب بیان داشت: این کارگاه های آموزشی نتیجه مثبتی دارد در حال حاضر 4 میلیون دانشجو در دانشگاه های کشور داریم که اگر در همه دانشگاه ها این مباحث مطرح و بر روی آن کار شود صرفه جویی هم فرهنگ سازی خواهد شد. لذا بسیج اساتید هم می تواند سهم بسیار مهم و بزرگی را در این فرهنگ سازی ایفا کند.


ارسال نظرات