خبرهای داغ:
شهید ابوالعباس بختیاری:

واجب شد که جانم را فدای اسلام کنم

ولی خداوند متعال از دین مبین اسلام حفاظت می کند و چون واجب اسلامی ایجاب می کند که اسلام دفاع شود بر من هم واجب شد که این جان را فدای اسلام کنم تا در بهشتبا شهدا و نیکوکاران رستگار شوم.
کد خبر: ۸۹۰۲۷۹۰
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیچ در قزوین، شهید ابوالعباس بختیاری در 1328 در کحداء از توابع استان عراق به دنیا آمدهفپدرش علوان و مادرش نجیبه نام داشت تا پایان دوره متوسطه درس خواند.

شهید ابوالعباس بختیاری دارای شغل آزاد بود و در سال 1357 ازدواج کرد و صاحب دو فرزندپسر و یک دختر شد،وی از سوی بسیج وارد جبهه شد و بیستم آبان ماه 1366 در سوسنگرد شهید شد و مزار شهید درگلزاری شهدای استان قزوین واقع است.

در وصیت نامه شهید آمده است:

واجب شد که جانم را فدای اسلام کنم

بسمه تعالی

برادرانم امروزه کشور شرق و غرب باهم متحد شده تا بر سر کشورهای مسلملن توطئه کنندو برای ما روشن است که ملت کفر یکی است و هدف شان این است که اسلام را نابود کنند به ویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تا انقلاب اسلامی در کشورهای هماسه سرایت نکنند.

لذا این کشورهای استعماری همه امکانات خودشان را برای این کارآماده کرده اند،ولی خداوند متعال از دین  مبین اسلام حفاظت می کند و چون واجب اسلامی ایجاب می کند که اسلام دفاع شود بر من هم واجب شد که این جان را فدای اسلام کنم تا در بهشتبا شهدا و نیکوکاران رستگار شوم

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها