مديركل تبليغات اسلامی هرمزگان:

آزادگان اسطوره‌های ايثار و مقاومت در جامعه هستند / مقاومت و پایداری رمز پیروزی جبهه حق بر باطل است

مديركل تبليغات اسلامی هرمزگان، مقاومت و پایداری را رمز پیروزی جبهه حق بر باطل دانست و خاطرنشان کرد: آزادگان اسطوره‌هاي ايثار و مقاومت در جامعه هستند.
کد خبر: ۸۹۰۲۷۹۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر انصاری راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به سالروز گرامی‌داشت ورود آزادگان به میهن اسلامی در روز 26 مردادماه 1369 اظهار داشت: بی‌شک آزادگان سرافراز با تحمل شکنجه‌ها و مصائب و سختی در راه اعتلای اسلام و انقلاب گام‌های مؤثری برداشتند و امروز مایه افتخار و عزت کشور و صاحبان اصلی انقلاب هستند.

وی در ادامه افزود: آزادگان با جان‌فشانی‌ها و ازخودگذشتگی‌ها باعث حفظ کیان و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی شدند و امروز استقلال کشور مدیون خون مقدس شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم.

حجت‌الاسلام انصاری راد از آزادگان به‌عنوان اسطوره‌های ایثار و مقاومت برشمرد و عنوان کرد: باید نسل جوان به این الگوهای دوران انقلاب توجه کنند و خط و مشی زندگی آنها را سرمشق خود قرار دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، مقاومت و پایداری را رمز پیروزی جبهه حق بر باطل دانست و خاطرنشان کرد: هر یک از این آزادگان اسوه صبر و استقامت هستند و اگر فداکاری‌های آنان در جبهه حق علیه باطل و دوران اسارت نبود شاید این اقتدار و استقلال در کشور حاکم نبود.

ارسال نظرات