انقلاب اسلامی امروز فراتر از مرزهای کشور است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان گفت: انقلاب اسلامی امروز فراتر از مرزهای کشور است و لذا برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان هایی که شهیدان عزیز برای آن از جانشان گذشتند و نیروهای انقلاب به فراتر از مرزها در سوریه حضور پیدا می کنند.
کد خبر: ۸۹۰۲۸۱۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین کریم سرافراز در جمع رزمندگان تیپ ۴۴قمر بنی هاشم علیه السلام در اردوی صحرایی اظهار کرد: امروز نظام بیش از هر زمانی به حضور و ایفای نقش شما بسیجیان در دفاع از آرمان ها و ایستادگی در راه انقلاب و حفاظت از آن نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امروز فراتر از مرزهای کشور است و لذا برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان هایی که شهیدان عزیز برای آن از جانشان گذشتند و نیروهای انقلاب به فراتر از مرزها در سوریه حضور پیدا می کنند.

این مسئول بیان کرد: امروز افتخار استان به شهدای مدافع حرم است که در ادامه راه ۲۴۰۰ شهید انقلاب  و دفاع مقدس است و این افتخار برای استان و فرزندان استان می باشد.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام در ادامه به حدیثی از امام علی علیه اسلام اشاره کرد و گفت: امام علی علیه السلام خطاب به یاران فرمودند هر کس در زندگی چهار چیز را وارد نکرد تضمین می‌کنم که در زندگی دچار آفت و آسیب نشود که این مهم عجله کردن, لجبازی کردن, خودخواهی و سستی در کار می‌باشد.

وی افزود: سستی در کارها یعنی انسان با جدیت کارهای خود را پیش ببرد و حضور شما در اردوی صحرایی به معنای داشتن آمادگی جسمی و روحی برای سربازی نظام و ولایت می‌باشد و اعلام می‌کنید که که آماده‌اید هرچه بیشتر توان خود را بالا ببرید که لازمه حضور در این چنین برنامه هایی دوری از تنبلی در کارها و جدیت در انجام وظایف است.

ارسال نظرات