خبرهای داغ:
جمعی از مسئولان سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان به دیدار خانواده شهید سجاد باوی از شهدای مدافع حرم کوت عبدالله رفتند.
کد خبر: ۸۹۰۲۸۲۷
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

 جمعی از مسئولان سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان به دیدار خانواده شهید سجاد باوی از شهدای مدافع حرم شهر کوت عبدالله رفتند.

در این دیدار عبدالرضا حاجتی معاون اجرایی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان، غلامعلی کلاه‌کج مسئول  نیروی انسانی سپاه ولی‌عصر(عج) استان خوزستان و جمع دیگری از فرماندهان سپاه استان خوزستان حضور داشتند.

در این برنامه که در شهر کوت عبدالله شهرستان کارون انجام شد مسئولان سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان خبر شهادت رزمنده دلیر شهید سجاد باوی را به صورت رسمی به خانواده‌اش ابلاغ کردند.

در این برنامه همچنین جمعی از مردم شهیدپرور شهر کوت عبدالله و شهرستان کارون حضور داشتند و خانواده شهید سجاد باوی را مورد تفقد قرار دادند.

 شهید سجاد باوی از دلیرمردان شهر کوت عبدالله شهرستان کارون است که چندی پیش برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه خاتون(س) به سوریه اعزام شد و به نبرد با تکفیری‌های آمریکایی پرداخت.

این دلیرمرد جنوبی پس از حضور در جبهه مقاومت توسط عمال رژیم صهیونیستی و نیروهای تکفیری در روزهای گذشته به فیض شهادت نائل آمد و نام خود را در دفتر شهدای اسلام به ثبت رساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها