نتیجه غفلت از آرمان انقلاب نفوذ دشمن بر ما خواهد بود

امام جمعه شهرستان بروجن گفت: در زمینه پیشرفت انقلاب نباید غفلت کنیم که در این زمان دشمن بر ما مسلط می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۲۸۲۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام  والمسلمین رضا سعادت فر  در جمع رزمندگان تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم علیه السلام اظهار کرد: اگر ما در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی و زمینه سازی ظهور ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و ایجاد تمدن اسلامی از سلاح دانایی غافل شویم دشمنان بر ما مسلط می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین سلاح, خط فکری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که اگر با غفلت عمل کنیم دشمن از این غفلت سوء استفاده کرده و در صدد نفوذ بر می‌آید.

این مسئول حرکت و نوع برخورد دشمن را دو گونه دانست و تصریح کرد: یک نوع حرکت دشمن حرکت گرگ صفتانه است که معمولا با سر و صدا همراه است و در بوق و کرنا می‌کنند, اما حرکت دوم دشمن حرکت مدیرانه است که با مدیریت تقابل با جبهه حق پیش می‌آید و هدف آن سست کردن ستون ها و پایه هاست که حرکت کنونی دشمن حرکت مدیرانه می باشد.

 سعادت فر در ادامه عنوان داشت: ما باید توجه نماییم و خط فکری جامعه را بشناسیم و دنبال قیل و قال ها نرویم, و اگر  خط فکری صحیح را انتخاب کنیم آن موقع می‌توانیم از نوع حرف زدن و موضع گرفتن ها افراد را بشناسیم.

امام جمعه شهر بروجن در ادامه افزود: دو خط فکری در جامعه کنونی ما وجود دارد که کار جریان نفاق تحریف سازی است چنانچه امام علی علیه السلام می فرماید که کار منافقان شبیه سازی است, و در جامعه کنونی دو خط فکری بیشتر نداریم, یکی خط فکری اعتدال و دیگری خط فکری افراطی است که جریان نفاق شبیه سازی می‌کند که مثل اعتدال است.

وی در ادامه با اشاره به دو خط فکری گفت: مسیر اعتدال یکی است و دستورات الهی که همانا انجام واجبات و ترک محرمات است را پیروی کردن می باشد و این عین اعتدال است و معتدل واقعی انسان مومنی است که تابع دستورات خدا می باشد و در انقلاب اسلامی کسی است که تبعیت صد درصد از ولی امر دارد و افراطی کسی است که که از ولی امر جلو بزند یا عقب بیافتد.

این مسئول بیان کرد: اما نفاق در پی انحراف معنی اعتدال است و آن را اعتقاد نیم بند به انقلاب معرفی می‌کند و این خط فکری نفاق است.

ارسال نظرات