مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک آزادگان را ذخیره راهبردی و پرچمداران صبر و استقامت زینبی دانست و گفت: باید نسل جوان و نوجوان کشور را به درس آموزی از نقش آزادگان در تاریخ مقاومت و پایداری این سرزمین و سیره آنان برابر دشمنان انقلاب و نظام ترغیب و تشویق کرد.
کد خبر: ۸۹۰۲۸۳۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید چمران ضمن گرامیداشت ۲۶ مردادماه و سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: این روز یادآور رسالت و مسئولیت‌های خطیر ملت ایران در قبال حماسه مقاومت، ایثار و ایستادگی رزمندگان دربند رژیم بعثی صدام در جنگ تحمیلی 8 ساله است.

وی افزود: روایت مقاومت رزمندگان اسلام و فرزندان آزاده ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله در مقابل جنایت‌ها و وحشی‌گری‌های رژیم بعثی عراق یادآور میزان پای‌بندی باور توصیف‌ناپذیر آنان به اهداف و آرمان‌های دینی، انقلابی و ملی است به گونه‌ای که در این عرصه، متحمل شکنجه و اذیت و آزارهای فراوان گردیدند؛ اما برابر دشمن لحظه و ذره‌ای از خود سستی و ضعف نشان ندادند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: آزادگان نماد مقاومت و ایثارگری ملت ایران و سفیران استقامت و ایستادگی آنان برابر جبهه دشمن و الگوهای تاریخ ساز کشور برای امروز و فردای این سرزمین هستند .

حجت الاسلام عبدی آزادگان را ذخیره راهبردی و پرچمداران صبر و استقامت زینبی دانست و گفت: آزادگان مبلغان فرهنگ و تاریخ مقاومت و دفاع مقدس ملت ایران در مقطع تاریخی حساس معاصر هستند و باید نسل جوان و نوجوان کشور را به درس آموزی از نقش آزادگان در تاریخ مقاومت و پایداری این سرزمین و سیره آنان برابر دشمنان انقلاب و نظام ترغیب و تشویق کرد.

وی خاطرنشان کرد: بینش مكتبی آزادگان یادآور تعالیم و انفاس قدسی حضرت امام خمینی(ره) است و چراغی پرفروغ فرا راه جوانان و آحاد ملت قرار داده و طریق روشنگری را با صراط مستقیم شهادت طلبی و حق پرستی مزین و منور ساخته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات