مداح کشوری در یادواره شهدای مدافع حرم در سقز گفت: رشادتهای شهید حججی و همرزمان خیلی با ارزش و قابل قیمت گذاری نیست و باید همیشه قدردان این شهیدان باشیم.
کد خبر: ۸۹۰۲۸۴۰
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم با حضور مهدی سلحشور مداح کشوری، رؤسای ادارات و ارگانها و کارکنان و نیروهای سپاه در حسینیه پادگان حنظله سپاه پاسداران شهرستان سقز برگزار شد.

 

 در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سید قاسم هاشم پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سقز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، خصوصاً شهدای مدافع حرم گفت: شهادت هنر مردان خداست.

 

 هاشم پور با بیان اینکه شهید محسن حججی به دست ایادی کفر و استکبار در منطقه مرزی بین سوریه و عراق به شهادت رسید، اظهار داشت: شهید حججی از سرگذشت اما سر گذشت وی در دل آزادگان جهان ماندگار شد.

 

 وی افزود: اسارت شجاعانه و غرور آفرین این شهید معظم قلب های آحاد مردم ایران را به درد آورد و صحنه عاشورا و اسارت اهل بیت(ع) را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشت.

 

 حجت الاسلام هاشم پور امنیت و آرامش کنونی کشور را مرهون خون شهیدان این مرز و بوم دانست و شهادتِ شهید حججی را به پیشگاه امام راحل، مقام معظم رهبری و خانواده وی تبریک و تهنیت گفت.

 

 حجت الاسلام فلسفی امام جماعت حسینیه شهرستان سقز نیز در سخنانی گفت: براساس آیات قران کریم شهادت یک معامله با خداست و خداوند از مومنان جان‌ها و اموالشان را خریداری کرده و در عوض بهشت را به آن‌ها عطا کرده است.

 

 وی در پایان اضافه کرد: ارزش و عظمت شهید همین بس وقتی وارد عرصه محشر شوند پیامبران به آن‌ها ادی احترام می‌کنند و شفاعت کننده دیگران می‌شوند.

 

 در ادامه حاج مهدی سلحشور مداح کشوری نیز طی سخنانی به رشادت ها و شجاعت های مدافعان حرم اظهار داشت: مدافعان حرم امروز ادامه دهنده راه شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند و آرامش و امنیت را برای ایرانیان به ارمغان آوردند.

 

 سلحشور افزود: رشادتهای شهید حججی و همرزمان خیلی با ارزش و قابل قیمت گذاری نیست و باید همیشه قدردان این شهیدان باشیم.

 

 این مداح کشوری در خاتمه سخنانش به بیان خاطرات و روایت حضور خودش در سوریه پرداخت.

 

 در پایان حاضران در مراسم با مداحی حاج مهدی سلحشور به سینه زنی پرداختند.

 

 پخش کلیپ و نماهنگ شهید محسن حججی از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات