پس از بهره‌برداری از پروژه در دست اجرای قنات آب در روستای کوات 4 دانگه ساری برای آشنایی مردم منطقه با خدمات جهادی سپاه و مدافعان حرم و انعکاس در اقصی نقاط کشور یادمان ویژه شهید بلباسی در این روستا نصب می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۲۸۶۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جواد بخشی در حاشیه کلنگ‌زنی پروژه قنات آب‌رسانی روستای کوات در گفت‌وگویی اظهار کرد: شهید بلباسی برای رفع محرومیت منطقه چهاردانگه به ویژه روستای کوات دغدغه جدی داشت.

وی تصریح کرد: نیروهای جهادی به سرپرستی شهید بلباسی چندین دوره در این روستا حضور داشته و همیشه تلاش داشت که دغدغه‌های مردم را به اطلاع مسئوولان استانی برساند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه اجرای چندین پروژه عمرانی توسط شهید بلباسی در این روستا در برنامه کاری قرار گرفته بود که بخشی از آنها اجرایی شد، گفت: شهید بلباسی برای رفع محرومیت این روستا به صورت جدی دغدغه داشت.

وی با اعلام اینکه این شهید در مدت حضورش در این روستا دوستان زیادی پیدا کرده بود، افزود: با توجه به دلسوزی ویژه این شهید  برای محرومان، مردم منطقه نیز همکاری ویژه‌ای با این شهید داشتند.

بخشی در پایان گفت: پس از بهره‌برداری از پروژه در دست اجرای قنات آب، یادمان ویژه شهید بلباسی در روستای کوات برای آشنایی مردم منطقه با خدمات شهید بلباسی در اقصی نقاط کشور این یادمان در روستای کوات به‌دلیل علاقه‌مندی ایشان به مردم این روستا نصب می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها