مسئول معاونت سیاسی سپاه امام رضا(ع) سه عامل اعتماد به دشمن، دوستی با دشمن و خوشبینی نسبت به دشمن موانع پیش رو در پیشرفت کشور است.
کد خبر: ۸۹۰۲۹۱۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ دوم پاسدار حسین عباسیان در جمع پرسنل پایور و وظیفه سپاه ناحیه شهرستان درگز اظهار داشت: پیشینه آتش به اختیار به وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) باز می گردد.
 
وی افزود: امام خمینی(ره) در بند(م) وصیت نامه خود آورده اند که نیروهای حزب اللهی هرجا ببینند احکام اسلامی کمرنگ جلوه داده می شود و در مجلات و نشریات و ابزار فرهنگی به ویژه در بحث آزادی، مورد سوء استفاده قرار می گیرد می بایست ابتدا تذکر دهند و در صورت عدم اجرا خودشان وارد میدان شوند.
 
عباسیان گفت: این فرمان توسط مقام معظم رهبری در 8 شهریور 88 تحت عنوان افسران جنگ نرم و در سال های اخیر به ویژه در سخنرانی ابتدای سال ایشان در صحن جامع رضوی با عنوان حمایت از گروه های خود جوش فرهنگی به میان آورده شده است.
 
وی با اشاره به رعایت برخی ملاحظات در مباحث فرهنگی گفت: لازم است بکار گیرنده فرمان دارای تشخیص درست، مهارت و تخصص کافی باشد، اشراف اطلاعاتی کامل نسبت به موضوع داشته باشد، با عمیلات روانی آشنا باشد و از هر گونه هتک حرمت و بیان مسائل ضد اخلاقی و انسانی پرهیز کند و نهایتا با نگاه به الگوهای جهادی و انقلابی و بکارگیری سبک ویژه زندگی آتش به اختیار های موفق در پیشرونده بودن این فرمان موثر باشد.
 
عباسیان در ادامه مزیت‌های آتش به اختیار را بر شمرد و گفت: بروز خلاقیت و ابتکار، عدم محدودیت زمانی و مکانی، در نظر گرفتن اقتضائات بومی و محلی و تکیه بر مسئله محوری از جمله مزیت های آتش به اخیار می باشند.
 
مسئول معاونت سیاسی سپاه امام رضا علیه السلام با اشاره به موانع پیش رو در پیشرفت کشور گفت: سه عامل اعتماد به دشمن، دوستی با دشمن و خوشبینی نسبت به دشمن موانع پیش رو در پیشرفت کشور است و متاسفانه این سه عامل ضربات و آسیب های قابل توجهی را دارند.
 
وی در مقابل بزرگ ترین عامل پیشرونده  انقلاب اسلامی را تقویت روحیه جهادی و انقلابی خواند و گفت: برای رسیدن به روحیه انقلابی باید دغدغه، اراده ی انقلابی، تفکر انقلابی و روش و مواضع انقلابی را در خود تقویت کرد.
 
عباسیان در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: راه علاج انقلاب زدایی برنامه ریزی و تدبیر با حکمت است، فقط احساس خطر کافی نخواهد بود و نیروهای حزب اللهی لازم است هوشمندانه و اندیشمندانه و با همت جهادی و مضاعف در این راه گام‌های موثر بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها