خبرهای داغ:
در تحلیل وصیت نامه امام مستضعفان:

ملت برتر، مدیر در تراز انقلاب و اسلام ناب محمدی می خواهد

هرجایی که از ارزش ها فاصله گرفتیم در بحث اقتصاد و فرهنگ و سیاست داخله و خارجه با مشکل روبرو شدیم اما هنوز مدیران در بدنه حاکمیت این احساس خطر را نکردند که پرداختن به حاشیه و رها کردن ارزش ها سقوط هولناکی را رقم خواهد زد.
کد خبر: ۸۹۰۲۹۲۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبر گزاری بسیج از قزوین، مدت ها است که برای پرداختن به اصول انقلاب  و ارزش ها مبتنی بر سیره امام و شهدا عده ای در داخل با ساخت چپ و راست هم مردم را فراموئش کرده اند و هم اینکه انقلاب را را در مسیر استحاله قرار داده اند.

اما در بدنه مدیران حاکمیتی طیفی از مردم را افراطی و تندرو و جنگ طلب می نامند و در برابر عده ای هم دیگران را ضد انقلاب می نامند و تفرقه بینداز و حکومت کن را دستاویز خود قرار داده اند.

عده ای نیز به نصیحت رهبر انقلاب و نایب امام عصر می پردازند و خود را عقل کل دانسته و آن چه را که خود نمی توانند و قدرت آن را ندارند اصرار به عقب نشینی انقلاب  و تغییر رویکرد دارند و منافع را با ارزش و بدون ارزش ها مطالبه می کنند.

ملتی که برتر از ملت حجاز در عهد رسول الله و مردم کوفه در عهد علی ابن ابیطالب هستند چرا نتوانستند در بخش فرهنگ و اقتصاد و مبارزه با مفاسد و برپایی عدالت مدیرانی در تراز انقلاب تربیت کند؟

آیا مردم مقصر هستند و بلوغ سیاسی فکری نرسیدند؟ایا مسوولین به خیال خود هر کم کاری کنند مردم تا قیامت تحمل خواهند کرد؟آیا هشدار تاریخی امام مستضعفان را در خصوص خشم ملت و احتمال برپایی یوم الله دیگر را فراموش کردند؟ با لفاظی و شعار مگر می شود یک ملت را اغنا کرد و مشکلات را با حرف و شعار پوشش داد؟

هرجایی که از ارزش ها فاصله گرفتیم در بحث اقتصاد و فرهنگ و سیاست داخله و خارجه با مشکل روبرو شدیم اما هنوز مدیران در بدنه حاکمیت این احساس خطر را نکردند که پرداختن به حاشیه و رها کردن ارزش ها سقوط هولناکی را رقم خواهد زد.

حال به بخشی از وصیت نامه امام مستضعفان پرداخته و به صورت سلسله وار به تحلیل و تفسیر کلام نورانی وی برای مخاطبان می پردازیم.

برترى ملت ايران در عصر حاضر


من با جراءت مدّعى هستم كه ملت ايران و توده ميليونى آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول اللّه صلى اللّه عليه و آله و كوفه و عراق در عهد اميرالمؤ منين و حسين بن على صلوات اللّه و سلامه عليهما مى باشند. آن حجاز كه در عهد رسول اللّه صلى اللّه عليه و آله مسلمانان نيز اطاعت از ايشان نمى كردند و با بهانه هايى به جبهه نمى رفتند كه خداوند تعالى در سوره توبه با آياتى آنها را توبيخ فرموده و وعده عذاب داده است . و آن قدر به ايشان دروغ بستند كه به حسب نقل در منبر به آنان نفرين فرمودند و آن اهل عراق و كوفه كه با اميرالمؤ منين آنقدر بدرفتارى كردند و از اطاعتش سرباز زدند كه شكايات آن حضرت از آنان در كتب نقل و تاريخ معروف است .

 و آن مسلمانان عراق و كوفه كه با سيدالشهداء عليه السلام آن شد كه شد و آنان كه در شهادت دست آلوده نكردند يا گريختند از معركه و يا نشستند تا آن جنايت تاريخ واقع شد. امّا امروز مى بينيم كه ملت ايران از قواى مسلح نظامى و انتظامى و سپاه و بسيج تا قواى مردمى از عشاير و داوطلبان و از قواى در جبهه ها و مردم پشت جبهه ها با كمال شوق و اشتياق چه فداكاريها مى كنند و چه حماسه ها مى آفرينند.

 و مى بينيم كه مردم محترم سراسر كشور چه كمكهاى ارزنده مى كنند. و مى بينيم كه بازماندگان شهدا و آسيب ديدگان جنگ و متعلقان آنان با چهره هاى حماسه آفرين و گفتار و كردارى مشتاقانه و اطمينان بخش با ما و شما روبرو مى شوند و اينها همه از عشق و علاقه و ايمان سرشار آنان است به خداوند متعال و اسلام و حيات جاويدان .

در صورتى كه نه در محضر مبارك رسول اكرم صلّى اللّه عليه و آله هستند و نه در محضر امام معصوم صلوات اللّه عليه . و انگيزه آنان ايمان و اطمينان به غيب است . و اين رمز موفقيت و پيروزى در ابعاد مختلف است و اسلام بايد افتخار كند كه چنين فرزندانى تربيت نموده و ما همه مفتخريم كه در چنين عصرى و در پيشگاه چنين ملتى مى باشيم .

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار