مسوول بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی در گفتگو با «بسیج» خبرداد

روحیه افزایی یکی از اهداف نظارت بر عملکرد کانون‌های بسیج کشاورزی

محمد بسکابادی گفت: روحیه افزایی یکی از اهداف نظارت بر عملکرد کانون‌های بسیج کشاورزی در همین راستا با هدف نظارت بر عملکرد کانون ها، برنامه بازدید طی یک ماه در 25 شهرستان استان خراسان رضوی انجام گرفته است.
کد خبر: ۸۹۰۲۹۲۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۱

محمد بسکابادی مسوول بسیج کشاورزی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهارداشت: امروزه نقش و تاثیر گذاری بنیادین نظارت در اقتصاد به عنوان یک عامل تسهیل کننده مورد پذیرش است این در حالی است که نظارت می تواند منعکس کننده علایم اقتصادی هر بنگاه اقتصادی باشد در صورت اینکه نظارت به شکل صحیح وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه روحیه افزایی یکی از اهداف نظارت بر عملکرد کانون‌های بسیج کشاورزی محسوب می‌شود افزود: در همین راستا و با هدف روحیه افزایی و نظارت بر عملکرد کانون ها، برنامه بازدید از کانون ها طی یک ماه در 25 شهرستان استان خراسان رضوی انجام گرفته است.

بسکابادی در ادامه بیان داشت: در این بازدید ها سعی شد اساس و پایه کانون ها که شامل تشکیل شورای کانون و واگذاری مسئولیت ، اجرای برنامه های ابلاغی کانون طبق زمانبندی، ارائه گزارش و همچنین اجرای بند به بند دستورالعمل طرح بسیج همگام با کشاورز می‌باشد، به مسئول و شورای کانون ارائه گردد.

وی در خاتمه افزود: همچنین در پایان نظارت صورتجلسه ای به استحضار فرماندهان محترم نواحی رسید. لازم به ذکر است طبق برنامه پیش بینی شده مقرر شد، دور دوم بازدید و نظارت عملکردی با هدف گزارش‌گیری میدانی اجرای طرح ملی بسیج همگام با کشاورز در آبان‌ماه و آذر‌ماه سال جاری صورت گیرد..

ارسال نظرات
آخرین اخبار