خبرهای داغ:
کارآفرین سامنی عنوان کرد

لزوم حمایت مالی و کاری مسئولین از تولیدکنندگان

کارآفرین سامنی گفت: حمایت مالی و کاری دو درخواست تولیدکنندگان از مسئولین است که با ارائه تسهیلات و اعتماد به تولیدکنندگان از آنان حمایت کنند.
کد خبر: ۸۹۰۲۹۲۷
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
لزوم حمایت مالی و کاری مسئولین از تولیدکنندگان
فاطمه عبدلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: حدود 10 سال است که تنها کارگاه تولیدی پوشاک را در سامن راه اندازی کردم.

وی افزود: ابتدا با یک چرخ کارم را شروع کردم تا اینکه اکنون حدود 10 چرخ دارم و هفت نفر مستقیم مشغول کار هستند .

این کارآفرین سامنی با اشاره به علاقه‌اش به کار تولیدی و تولید پوشاک گفت: قبل از هر چیز هدفم گرفتن دست چند نفر دیگر و اشتغالزایی بود که هم درآمدی برای خودم و هم منبع درآمدی برای دیگر بانوانی که در اینجا کار مشغول به کار هستند، باشم.

وی با اشاره به اینکه روز اول من تنها با یک چرخ شروع کردم، گفت: در آن زمان یک چرخ خیاطی 250 هزار تومان بود، که خریدم و کارم را شروع کردم.

عبدلی تصریح کرد: کار ما فصلی است گاهی اوقات تکی دوزی داریم و گاهی مانند این فصل که لباس فرم مدارس هست اگر سفارش داشته باشیم ماهی 500 دست لباس هم بیشتر دوخته می‌شود .

وی اظهار داشت: بنده و تمام کسانی که تولیدی دارند دو درخواست از مسئولین دارند یکی اینکه حمایت مالی شوند از جمله ارائه تسهیلات آسان با نرخ سود کم و دیگر اینکه حمایت کاری شوند و مراکز دولتی و خصوصی به کار ما اعتماد کنند و کارهای خود را از ما بخواهند و ما به بهترین نحو انجام می دهیم.

این تولیدکننده پوشاک گفت: اگر امروز در این کارگاه 25 متری هفت نفر مشغول به کار شده‌اند، چنانچه مورد حمایت قرار بگیریم از نظر مالی و کاری می‌توانیم حداقل 50 نفر را به طور مستقیم و بیش از 100 نفر را غیر مسقیم مشغول به کار کنیم .

وی با اشاره به نامگذاری سال و فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: در سالی که سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» است و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در امر اشتغال امیدوارم مسئولین کشوری و شهرستانی با حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان گام‌های خوبی در این راه بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات