باشگاه فیلم مستند فرهنگسرای گلستان به طور رسمی فعالیت خود را آغاز و اقدام به عضوگیری فراگیر کرده است.
کد خبر: ۸۹۰۲۹۶۷
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی گلستان، ناصر امین زاده مدیر فرهنگی هنری منطقه 8 و رئیس فرهنگسرای گلستان با اعلام مطلب فوق گفت: باشگاه فیلم مستند به منظور حفظ ارتباط میان هنرمندان و علاقه مندان به هنر و تجربه، همچنین ایجاد پایگاهی برای فعالیتهای علمی و فرهنگی ایشان و اشاعه سبک صحیح زندگی ایرانی و اسلامی با زباه هنر هفتم راه اندازی شده است.
وی با اشاره به اینکه مقدمات تاسیس این باشگاه از ماه های گذشته در منطقه 8 فراهم شده بود گفت: تمام علاقه مندان، بدون محدودیت می‌توانند در این باشگاه عضو شده و سپس در کارگروه های تخصصی پیش بینی شده عضو عادی یا فعال باشند.
وی هدف از تاسیس این باشگاه را ارتقاء سطح کیفی ( علمی- عملی) فعالیت های هنرمندان و علاقه مندان سینمای مستند، عنوان کرد و گفت: همچنین ایجاد محفل های علمی و فرهنگی، برگزاری نشست‌های تخصصی نمایش، نقد و نظر و ... از دیگر اهداف این باشگاه است.
امین زاده  افزود: برای همه اعضای این باشگاه خدمات متنوعی نظیر بهره مندی از تخفیفات دوره های آموزشی، استفاده از نگارخانه، استفاده رایگان از کتابخانه فرهنگسرا، ارایه محصولات فرهنگی، و ... در نظر گرفته شده است.  
مدیر فرهنگسرای گلستان، خدماتی که در این باشگاه ارائه خواهد شد را شامل امکانات درون سازمانی و برون سازمانی خواند و ادامه داد: با استقبال مخاطبان در فازهای بعدی امکانات حرفه ای و رفاهی بیشتری در اختیار هنرمندان و علاقه مندان عضو قرار خواهد گرفت.
وی در پایان در خصوص چگونگی عضویت در این باشگاه گفت:
هنرمندان علاقمند برای عضویت در باشگاه فیلم مستند گلستان، می‌توانند با شماره تلفن های 77815173...تماس و یا عدد 1 را به سامانه پیامک 200018378 ارسال نمایند.
ارسال نظرات