رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان:

حضور در زمینه فرهنگی یکی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی است

حضور در زمینه فرهنگی یکی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی است و در این زمینه می‌تواند همکاری خوبی با اوقاف و امور خیریه در زمینه توسعه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۰۲۹۷۳
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: جهاد دانشگاهی برآمده از دل انقلاب اسلامی و به دستور امام راحل(ره) تاسیس شده و در سال‌های اخیر در حوزه‌های علمی، تحقیقاتی، فرهنگی و آموزشی تاثیرگذارتر از هر روز حضور داشته است.

مهدی عباسی با اشاره به عناد دشمن در حوزه‌های مختلف با ایران اسلامی،گفت: یکی از این زمینه‌ها نگرانی دشمن، پیشرفت‌های علمی کشور است و این در حالی است که هر روز شاهد توسعه علمی کشور در بخش‌های مختلف از جمله جهاددانشگاهی هستیم که از جمله این دستاوردها در جهاددانشگاهی می‌توان شبیه‌سازی و تولید برخی از اندام حیاتی بدن، در مباحث درمانی را نام برد.

وی در ادامه با بیان اینکه جهاددانشگاهی حرکت خوبی در صنعت الکترونیک، برق، نفت و گاز داشته و چندین دکل نفتی توسط جهادگران در جهاددانشگاهی ساخته شده است، اظهار داشت: حضور در زمینه فرهنگی نیز یکی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی است و در این زمینه می‌تواند همکاری خوبی با اوقاف و امور خیریه در زمینه توسعه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی داشته باشد.

رئیس جهاددانشگاهی زنجان با اشاره به زمینه‌های همکاری مشترک جهاددانشگاهی و اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: جهاددانشگاهی با استفاده از ظرفیت نخبگانی که در اختیار دارد می‌تواند در زمینه ترویج فرهنگ وقف همکاری داشته همچنین در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی نیز دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا با تولید و انتشار اخبار می‌توانند بخشی از نیاز جامعه در این زمینه را تامین کنند.

ارسال نظرات