محمد بسکابادی گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی نقش موثری در توانمندی اقتصادی دارد نقش موثری در ایجاد اعتماد برای افراد مختلف و مشارکت اقتصادی را داشته باشد .
کد خبر: ۸۹۰۲۹۸۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸

محمد بسکابادی مسوول بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: برگزاری کارگاه های آموزشی نقش موثری در توانمندی اقتصادی دارد از اینرو می‌تواند نقش موثری در ایجاد اعتماد برای افراد مختلف و کارشناسان را داشته باشد.

وی با بیان اینکه کارگاه های آموزشی می تواند بیشترین تاثیر بر مشارکت اقتصادی را داشته باشد افزود:  کارگاه آموزشی بلدرچین به همت کانون خواهران شهیده شجاعی بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه امام رضا علیه‌السلام خراسان رضوی برگزار گردید که مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مشهد همکاری خوبی را ارائه داده‌اند.

بسکابادی در ادامه افزود: تدریس  کارگاه‌های آموزشی توسط تولیدکنندگان و کارشناسان نخبه بسیجی نقشی موثر در راه ا ندازی کارگاه های تولیدی دارد..

 مسوول بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی در خاتمه افزود:  زینب عرب‌زاده یکی از اعضای بسیج مهندسین کشاورزی است که برگزار‌کننده این دوره آموزشی بوده است این در حالی است که هدف از برگزاری کارگاه بلدرچین را می‌توان آموزش تئوری- عملی  و اشتغال‌زایی برای علاقه مندان عنوان نمود.

ارسال نظرات