معاون حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان:

اختصاص 196 هکتار از اراضی ملی استان به بخش های مختلف صنعت ، خدمات، کشاورزی و توسعه روستائی

در سال گذشته مساحت 196 هکتار از اراضی ملی استان پس از طی فرآیندشناسائی و استعدادیابی جهت واگذاری به بخش های مختلف صنعت ، خدمات، کشاورزی و توسعه روستائی به مدیریت امور اراضی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص یافته است.
کد خبر: ۸۹۰۲۹۹۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: در سال گذشته برای ۴۴۸۳ هکتار از اراضی ملی استان زنجان در قالب 27 فقره سند مالکیت اخذ شده است.

پیمان فقیه افزود: سال گذشته در قالب۳۰ فقره پرونده پانزده هزار و ۹۵ هکتار کاداستر اسناد تک برگی صادر شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: در سال گذشته مساحت 196 هکتار از اراضی ملی استان پس از طی فرآیندشناسائی و استعدادیابی جهت واگذاری به بخش های مختلف صنعت ، خدمات، کشاورزی و توسعه روستائی به مدیریت امور اراضی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص یافته است.

معاون حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اهم اقدامات اداره حفاظت و حمایت این اداره کل تصریح کرد: گیاهپزشکی( کنترل ارس واش) به مساحت 289 هکتار، حفاظت مشارکتی( عقد تفاهم نامه با مجریان طرح های مرتعداری شهرستان های طارم ، زنجان ، سلطانیه) به مساحت 30 هزار هکتار و نیز طرح های عمومی و عمرانی به مساحت 86 هکتار از پروژه های این بخش است.

فقیه درباره صدور مجوز جهت فعالیت معدنی گفت: از مجموع 195 فقره استعلام به عمل آمده از جانب سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان به مساحت95 هزار و75 هکتار 101 مورد به مساحت 88هزار هکتار موافقت انجام گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار