تفاهم نامه اردوهای جهادی و خدمت رسانی بین بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم (علیه السلام) و یگان ویژه استان چهارمحال و بختیاری امضاء شد.
کد خبر: ۸۹۰۲۹۹۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علی محمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این تفاهم نامه بین بسیج سازندگی و فرماندهی یگان ویژه استان با هدف تعامل و همکاری این دو ارگان در راستای هرچه بهتر انجام دادن اردوهای جهادی ، کمک به محرومین، خدمت رسانی و محرومیت زدایی منعقد شد.

سرهنگ مرادی افزود: این تفاهم نامه به صورت دوساله و پس از آن به صورت مستمر در قالب اردوهای جهادی 7 و 10 روزه و در تمام فصول سال به ویژه ایام نوروز و تابستان اجرایی خواهد شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: براین اساس بسیج سازندگی و یگان ویژه در عرصه های سازندگی و جهادی ،عمرانی و آبادانی از قبیل ساخت پل،مدرسه،احداث و مرمت خانه محرومین با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

سرهنگ دوم پاسدار سپهدار عابدی جانشین یگان ویژه نیروی انتظامی استان نیز عنوان کرد: براساس این تفاهم نامه امکان حضور مشارکت کارکنان یگان ویژه در قالب گروه ها و تیم های مختلف به صورت سازماندهی شده به روستاها و مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری فراهم شده است.

سرهنگ عابدی بیان کرد: از جمله خدماتی که براساس این تفاهم نامه انجام می شود خدمات فرهنگی،آموزشی، فنی و حرفه ای می باشد.

ارسال نظرات