خبرهای داغ:
در لشکر 29 حضرت نبی اكرم (ص) صورت گرفت؛

برگزاری برنامه پیشگیری از تخلفات گردانهای امام حسین (ع)

برنامه پیشگیری از تخلفات اخلاقی، دینی و سیاسی كاركنان رسمی گردانهای امام حسین (ع) در لشکر 29 سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۰۳۰۰۰
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، برنامه پیشگیری از تخلفات اخلاقی، دینی و سیاسی كاركنان رسمی گردانهای امام حسین (ع) در لشکر 29 سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار گردید.

 

سرهنگ برزو امیری نیا در برنامه پیشگیری از تخلفات اخلاقی، دینی و سیاسی كاركنان رسمی گردان های امام حسین (ع) اظهار داشت: برای مقابله با شبهات اعتقادی و سیاسی دشمنان، داشتن بینش و دانش اعتقادی و سیاسی برای كاركنان رسمی الزامی است كه این یكی از شاخصه ها و صلاحیت های پاسداری است.

مسئول نظارت و تایید صلاحیت مكتبی دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشكر 29 حضرت نبی اكرم (ص) افزود: اگر ضعیف باشیم شبهات دشمن برما اثر می گذارد و به جای یك نیروی كارآمد، یك نیروی منفعل و خنثی را ایجاد می كند كه فاقد كارائی لازم در میدان عمل است.

سرهنگ امیری نیا عنوان نمود: اخلاق فرماندهی از مولفه های مثبت در جذب نیروهای تحت امر به خصوص بسیجیان است كه پیامبر عظیم الشان اسلام و ائمه از الگوهای ما در این خصوص هستند چنانچه ما افراد بداخلاق، تند وخشنی باشیم در امر فرماندهی و مدیریت نمی توانیم موفق باشیم.

امیری نیا در پایان گفت: از دیگر مولفه های پاسداری حفظ ظواهر اسلامی و رعایت مسائل شرعی و معاشرت با افراد صالح است كه فرماندهان و مدیران و كاركنان باید از این نظر برای آحاد جامعه الگو باشند و رعایت این شاخصه برای ما پاسداران الزامی است وما باید خود مراقبتی داشته باشیم كه درتهاجم فرهنگی، دشمن از این راه نفوذ نكند و بر ما تاثیر نگذارد.

ارسال نظرات